Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een tijd geleden mijn UPC abbonement opgezegd. Precies op de tijd dat het contract verliep stopte mijn Internet met werken. Voor de grap probeerde ik mijn modem te reseten, en wat denk je? Ik had weer Internet!

Een aantal dagen later had ik nog steeds Internet, geen slapende honden wakker maken zul je zeggen, maar ik belde UPC om te vragen of dit normaal was. Nee zeiden ze, je hoort geen Internet meer te hebben, maar ik mag er gebruik van maken zolang het nog werkt.

Het is nu een week later en het werkt nog steeds, niet bijster snel overigens, slechts 38Kb/s maar het komt mij goed uit want ik moet nog vier weken wachten op mijn nieuwe ISP.

Een vriend vertelde dat hem dit ook is overkomen en dat hij hiervan nog 8 maanden gebruik gemaakt heeft zonder er ooit een rekening van de zien. Volgens hem is het een dienst, maar dit kan ik moeilijk geloven.

Ik nam ook digitale telefonie af bij UPC, ik kan niemand meer bellen, maar andere kunnen mij nog wel bellen via mijn oude nummer. Ook kan ik UPC's betaalde 0900 nummer bellen.

Ik vind het heel vreemd, UPC zegt dat ik toch echt helemaal afgesloten ben. Plus ik heb geen contract meer met hun wie betaald bijvoorbeeld als ik naar UPC's betaalde nummer bel?

Heeft nog iemand anders dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had het wel andersom toen ik net klant was van UPC Internet. Had ik alleen maar die 38 kb die jij ook schetst. Blijkt dat het telefonieprofiel te zijn. Je dataprofiel is blijkbaar wel weg maar je telefonie bestaat nog wel.

Op de een of andere manier klinkt het allemaal wel logisch dat jij het omgekeerde van mijn situatie ervaart. Bij mij moesten ze alleen nog m'n modem nog voorzien van het juiste profiel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon veel geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Toen ik (bijna 7 jaar terug) mijn Belgacom ADSL lijn afsloot (of beter gezegd mijn ouders toen), had ik ook nog een 2-tal weekjes internet.

Het is volgens mij wel niet echt een dienst maar gewoon nalatigheid en ze kunnen je er nooit geld voor vragen (als je zeker bent dat je het contract officieel beëindigd hebt).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:14
Neem je dan op dit moment nog wel, of niet meer, een telefonie abonnement af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@feelthepower: Ik neem helemaal niets meer bij UPC af.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tip: modem niet te lang houden, anders krijg je je borg niet terug of je krijgt een rekening voor vervangingswaarde van dat ding.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@dion_b: Thx, zal ik aan denken.

Is het trouwens normaal dat je een borg moet betalen, en vervolgens een extra bedrag om hem te laten vervangen...daar is die borg toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:51:
@dion_b: Thx, zal ik aan denken.

Is het trouwens normaal dat je een borg moet betalen, en vervolgens een extra bedrag om hem te laten vervangen...daar is die borg toch voor?
Waarom denk je dat ik "of" schreef? :z

De ene keer vraagt UPC een borg en die krijg je terug als je de boel inlevert, de andere keer geen borg en moet je als je nalaat de boel in te leveren vervangingswaarde betalen.

[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 07-07-2010 15:08 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet beter leren lezen :)
Pagina: 1