Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170750

Prima apparaat, maakt wel veel geluid bij afspelen DVD.
Lijkt dan wel een koffiemolen.

Bij het opstarten komt elke keer het CI menu met een authenticatie, is dat elke nodig ?
Soms bij het kijken krijg ik de melding dat het beeld niet toegankelijk is en moet de authenticatie weer opnieuw opgestart worden.
Hoe krijg ik dat goed? is er iets niet goed met de CI kaart?
Wie weet hier antwoord op ?

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372400

@Sander,

Tijdens het kijken opnieuw authenticatie? Vreemd.
Zelf wel gehad dat mijn CI+ kaart niet meer decodeerde.
Resultaat was dat alleen ned 1 nog maar zichtbaar was. Dit wordt niet gecodeerd uitgezonden.
Met een nieuwe kaart was dit verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtratT
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-05-2017
Sinds kort is ook de Samsung BD-D8500 beschikbaar. Hij is wel een stuk duurder dan de C8500, maar schijnt een verbeterde interface te hebben, heeft twee tuners (kan overigens slechts met één tuner opnemen) en is ook geschikt voor 3D.

Iemand al enige ervaring met dit apparaat? Ik ben met name benieuwd of dit nieuwe model meer formaten ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-07 11:43
XtratT schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:05:
Sinds kort is ook de Samsung BD-D8500 beschikbaar. Hij is wel een stuk duurder dan de C8500, maar schijnt een verbeterde interface te hebben, heeft twee tuners (kan overigens slechts met één tuner opnemen) en is ook geschikt voor 3D.

Iemand al enige ervaring met dit apparaat? Ik ben met name benieuwd of dit nieuwe model meer formaten ondersteund.
Vraag me af of je met de D8500/D8200 de opnamens ook via je computer kan bewerken of wegschrijven naar een DVD of Blu-Ray ...

Iemand al ervaring hiermee ...?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Ik zit te denken om de C8200 te kopen van Samsung. hij is nu te koop voor 200 euro.

Is het mogelijk om met dit apparaat alle reguliere zenders (Ned1 tot Net5 en Veronica etc) digitaal op te nemen met ziggo? (met CI+ natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372400

Anoniem: 35872 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:21:
Ik zit te denken om de C8200 te kopen van Samsung. hij is nu te koop voor 200 euro.

Is het mogelijk om met dit apparaat alle reguliere zenders (Ned1 tot Net5 en Veronica etc) digitaal op te nemen met ziggo? (met CI+ natuurlijk).
Geen probleem. Schijf met 250gb kan echt voldoende op vind ik.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124452

In de uitleg staat dat bestanden kunnen samengevoegd worden, maar via de knop TOOLS heb ik nog steeds niet kunnen ontdekken hoe dit kan.

Splitsen kan je en de naam veranderen , maar het woordje samenvoegen heb ik nog nergens gevonden, ook niet in de handleiding.

bv. Bij mijn vorige DVD speler recorder kon ik de reclames uit de opnamen halen en knippen en daarna voegde ik alle stukjes ( zonder reclame) weer samen tot een geheel.

Wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
pvdlaan schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:55:
[...]

Vraag me af of je met de D8500/D8200 de opnamens ook via je computer kan bewerken of wegschrijven naar een DVD of Blu-Ray ...

Iemand al ervaring hiermee ...?
Nope dat gaat zover ik heb kunnen achterhalen niet werken.(tenzij je volgens mij de hd er uit schroeft en de juiste codecs kan vinden voor het formaat waar samsung zijn opname mee wegschrijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237196

Heb een aantal vragen voorbij zien komen waarop ik misschien een antwoord weet, omdat ik inmiddels meer dan jaar ervaring heb met de BD-C8500. De manual van Samsung is eigenlijk klote.
1. Is het mogelijk een programma buiten GUIDE om op te nemen met flink ruimte vooraf en achteraf?
Ja dat kan. Zelfs mijn vrouw kan het nu met een handleidinkje.
- ga naar MENU en dan naar KANALEN en geef ENTER
- ga dan naar KANAALBEHEER en geef weer ENTER
- druk op TOOLS op je AB en ga naar TIMEROPNAME. Voer datum en tijd in geef extra ruimte. Ga met 2x ENTER terug.

2. Kan je reclame eruit knippen? Ja dat kan.
- ga naar MENU en dan naar OPGENOMEN TV.
- ga naar de betreffende film, geef geen ENTER maar druk op TOOLS. Kies voor BEWERKEN.
- Je kunt nu de naam wijzigen, de film opsplitsen (als je meer films achtereen hebt opgenomen) en een deel wissen.
- In dat laatste geval kom je in een nieuw menu met START, EINDE, WISSEN etc. Hierin kun je alle reclameshots eruit poetsen.

3. Kan je films er af halen en op DVD zetten? Dat kan alleen als je de videouitgang naar een recorder leidt. Heb zelf een oude Panasonic er voor. Je verliest wel HD-kwaliteit maar de DVD is heel aardig.

Desalniettemin blijft het een ding met beperkte mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220761

goede dag ik had ook een vraag

is het ook mogelijk om remote via je telefoon aan te kliken wat je wil opnemen en dat de hhs recorder dit opneemt ?

net als de upc box ??
Pagina: 1 2 Laatste