Jaar lang gratis stroom als NL wk wordt

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:25
http://www.nederlandenergie.nl/acties/WK-actie
Nou, bij de Nederlandse Energie Maatschappij dus, je zult vast de billboards niet gemist hebben.

Nu zit ik net op hun site te lezen, en de actie duurt tot 7 Juli: je kan dus na de halve finale nog inschrijven! Hmm, als je weet dat Oranje nog slechts de finale moet winnen.... dan wordt de aantrekkingskracht groot.

Wat wel beetje flauw is, je krijg je winst pas bij de jaarafrekening, je krijgt dus niet 1e jaar gewoon een lager jaarbedrag. En verder vallen de transportkosten buiten de actie, dus het is een beetje een leugen, want geheel gratis is je stroom niet dus.

http://www.trouw.nl/nieuw...happij_teruggefloten.html

Maar 222 mensen krijgen de korting, ja maar NEM zegt dat iedereen het gewoon krijgt, en ik ben geneigd te geloven dat ze dat ook doen.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Mag niet, wettelijk gezien mogen zen iet meer dan X bedrag uitkeren, dan is het een kansspel en daar moet je belasting over betalen.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En wat was nu precies je bedoeling met dit topic in het Shopping Forum?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:08

ralpje

Deugpopje

w4rguy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:15:
Mag niet, wettelijk gezien mogen zen iet meer dan X bedrag uitkeren, dan is het een kansspel en daar moet je belasting over betalen.
Het is eigenlijk andersom; als het een (promotioneel) kansspel is, mag er niet meer dan een ton worden uitgekeerd.
De NEM houdt echter vast aan het feit dat het geen kansspel is, en dus vinden zijn dat de actie gewoon kan doorgaan.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:22

Sebazzz

3dp

Edit: Captain obvious was here :z

[ Voor 79% gewijzigd door Sebazzz op 06-07-2010 14:18 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:24

eagle00789

Est. November 2005

Helaas moet de NEM dan zoveel gaan betalen dat het inderdaad onder de kansspelbelasting komt te vallen en mogen ze deze actie niet doen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Maak kans op een jaar lang gratis stroom ter waarde van € 450,-.
Dat is ook een belangrijk detail. Ze hadden ook levenslang gratis stroom ter waarde van 450 euro kunnen geven, dat kost ze net zo veel als Nederland wint :p

Ik vraag me trouwens af wat de gevolgen zijn als het als kansspel gezien wordt.

Met die max 100k, dat betekend dat er maar 222 klanten het krijgen? Lijkt me dat ze daar al wel aan zitten want die actie loopt al een tijdje.

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 06-07-2010 14:20 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
En wat had jezelf al gevonden toen je zocht?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1414107

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Dus allemaal op 7 juni inschrijven. Mocht oranje de halve finale niet doorkomen of de finale verliezen kun je altijd nog opzeggen onder het mom wet koop op afstand.
:D

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Marzman schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:18:
Maak kans op een jaar lang gratis stroom ter waarde van € 450,-.
Dat is ook een belangrijk detail. Ze hadden ook levenslang gratis stroom ter waarde van 450 euro kunnen geven, dat kost ze net zo veel als Nederland wint :p

Ik vraag me trouwens af wat de gevolgen zijn als het als kansspel gezien wordt.
Waarschijnlijk gaan dan heel veel mensen ineens hun contact ontbinden :)

XBL: Warheadheadshot

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:45
Heb je de bijbehorende voorwaarden ook gelezen?

Verwijderd

Er staat sinds kort toch ook op=op bij? En dan mag het opeens weer wel.

NEM is toch sowieso aan het stangen, Maurice mocht ook niet meer zeggen 'doen!' Maar 2 reclames verder sinds dat vrouwtje het niet meer doet en hij zegt het weer.
Misschien betalen ze de boetes ook wel, ik weet niet wat ze er aan verdienen als Maurice het volk oplicht in een reclame....genoeg denk ik dan.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ah, er was zelfs al een topic over dus. Aangezien ik in dit topic verder geen enkele aanzet tot een nieuwe SF specifieke discussie zie gaat dit topic op slot.

Sjah (en de rest), als je deze actie verder wilt bespreken, dan kan dat in bovengenoemd topic :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.