Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foto' aanpassen op mijn website

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Op mijn website *snip* niet relevant voor het probleem heb ik op de homepage een aantal foto's staan die door de websitebouwer zijn geplaatst. Deze wil ik graag vervangen door nieuwe, maar mijn kennis reikt niet zover dat ik de foto op de juiste plaats krijg (ik heb wat geprobeerd met uploaden via Blaze-ftp). De websitebouwer laat nog weinig van zich horen, dus ik loop hiermee vast. Ik heb zelf geen software van Virtuemart, alleen deze site. Kan iemand mij vertellen wat ik ervoor nodig heb om deze foto's te veranderen?

Alvast bedankt!

Groeten, Renate.

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 06-07-2010 14:03 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:01

MsG

Forumzwerver

Bedoel je de foto's van de producten of op de website zelf? De productfoto's kan je in Virtuemart veranderen, de foto's op de hoofdpagina vallen waarschijnlijk buiten Virtuemart.

Kan je zelf wel inloggen bij Joomla!/Virtuemart?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar we verwachten in de Devschuur wel enige basiskennis. Dat je (bijv.) een bestand moet FTP-en of via een login in je CMS een bestand kunt wijzigen kunnen wij je niet stap-voor-stap gaan uitleggen; dat zijn zaken die je prima zelf kunt uitzoeken. Hoewel het zuigt dat je sitebouwer niet reageert zijn dat zaken die je toch met hem/haar zult moeten uitvechten of je moet er voor zorgen dat je het zelf kunt (en dat betekent dus even inleren in hoe je bestanden wijzigt op een webserver). Dit heeft verder overigens ook niets met WEB te maken: Waar hoort mijn topic?
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
Overigens: vette kans dat de afbeeldingen waar je op doelt in het flash bestand embedded zijn en je dus sowieso het originele flash bestand van de sitebouwer zult moeten hebben/krijgen om 't te kunnen aanpassen.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 06-07-2010 14:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.