GaveAktie.nl (on)betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 17:25
Ik heb een week of 3 geleden een dagaanbieding besteld bij een van de vele Nederlandse dagaanbieders die we inmiddels op het internet kunnen vinden, namelijk gaveaktie.nl. De aanbieding betrof 60 stuks AA batterijen voor 15,90 inclusief verzenden. Ik vreet die dingen, was niet duur, dus besteld. De betaling ging in eerste instantie mis, maar nadat ik een mailtje stuurde naar info@gaveaktie.nl kreeg ik binnen no-time een antwoord met de mededeling dat ik de betaling ook via overboeking kon doen. Dat deed ik. Inmiddels zijn we 3 weken verder, krijg ik geen antwoord op mijn emails en veranderd de status van mijn bestelling niet op de gaveaktie website.

De site ziet er betrouwbaar uit, is van oprichter Rick Lugthart die met naam en toenaam is te vinden op internet, en me een prima kerel lijkt.

De vraag is of mede-tweakers ook wel eens via gaveaktie.nl wat hebben besteld, en vergelijkbare problemen hebben ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

En wat zeiden ze toen je opbelde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo op hun website kijk zie ik dat het tot 30 dagen kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:18:
Als ik zo op hun website kijk zie ik dat het tot 30 dagen kan duren?
Wat sowieso erg belachelijk is, maar dat is de keuze van de koper natuurlijk :)
Ik zou gewoon eens bellen en het voorval uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:13

Jer0entjeh88

display: grid;

Website is wel een standaard theme van RocketTheme. Komt op mij echt totaal niet professioneel over.

edit: dit theme dus: http://demo.rockettheme.com/?template=infuse Background kun je binnen Joomla veranderen naar die van GaveAktie.

edit2: ga in die demosite eens naar het kopje "Preset Styles" en selecteer de eerste style maar eens met "Full Background".

Komt je dat bekend voor?

[ Voor 66% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 06-07-2010 12:27 ]

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
eamelink schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:15:
En wat zeiden ze toen je opbelde? :)
Tja, daar ga je al... Het enige telefoonnummer dat op de website is te vinden is een faxnummer... Ik heb wel een adres in Den Haag, misschien eens een lookup via de telefoongids proberen.

Edit: Heb inderdaad het telefoonnummer van Basic Sales in Den Haag gevonden. Lijkt een persoonlijk nummer van de genoemde Rick en vrouw en dochter. Wordt niet opgenomen, en de voicemailbox is vol.... Vakantie? Of ben ik dan te naief.... Het is in ieder geval een eenmanszaak...

[ Voor 28% gewijzigd door faethon op 06-07-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faethon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:00:
[...]

Tja, daar ga je al... Het enige telefoonnummer dat op de website is te vinden is een faxnummer... Ik heb wel een adres in Den Haag, misschien eens een lookup via de telefoongids proberen.

Edit: Heb inderdaad het telefoonnummer van Basic Sales in Den Haag gevonden. Lijkt een persoonlijk nummer van de genoemde Rick en vrouw en dochter. Wordt niet opgenomen, en de voicemailbox is vol.... Vakantie? Of ben ik dan te naief.... Het is in ieder geval een eenmanszaak...
Dat is wel vaag idd, sowieso (alweer) onprofessioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
telnr en kvk nr staan hier:
http://www.jouwaanbieding.nl/gaveaktie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:34:
[...]
Dat is wel vaag idd, sowieso (alweer) onprofessioneel.
Ik heb hem nog een mailtje gestuurd naar wat lijkt op een persoonlijk email adres van de eigenaar. Wie weet dat hij daar wel op reageert? Ik kan me ook wel voorstellen dat hij op vakantie is, en dus de afhandeling niet op volle snelheid kan uitvoeren.... Ik ben nog lichtelijk positief, ik ga er niet vanuit dat de persoon kwade bedoelingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het kan altijd even duren bij dergelijke sites. Volgens mij kopen ze containers op met vaak verouderde modellen zodat ze deze goedkoop kunnen doorverkopen. Maar zo'n container kan natuurlijk wel eens vertragen. Bij iBood duurt het ook wel eens een paar weken voordat je een product krijgt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gaveaktie staat ook bij dailyoffers dus zal wel te vertrouwen zijn, neem aan dat hun ook checken wat ze op de site zetten. Net zo'n site als ibood etc.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:42

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb de betreffende batterijen ook besteld, echter na 2 weken had ik nog niks ontvangen, mailtje gestuurd en kreeg daar een reactie op van Rick. Bleek dat de koerierdienst GLS de toevoeging van het huisnummer niet goed had doorgekregen o.i.d. Werd naderhand nogmaals via TNT bezorgd. Moest er wel even zelf achteraan maar heb het uiteindelijk wel gekregen na een weekje of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
FlyEragon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:53:
Ik heb de betreffende batterijen ook besteld, echter na 2 weken had ik nog niks ontvangen, mailtje gestuurd en kreeg daar een reactie op van Rick. Bleek dat de koerierdienst GLS de toevoeging van het huisnummer niet goed had doorgekregen o.i.d. Werd naderhand nogmaals via TNT bezorgd. Moest er wel even zelf achteraan maar heb het uiteindelijk wel gekregen na een weekje of 3.
Ok, maar dit was dan een eerdere bestelling? Ik heb ze namelijk op 20 juni besteld, en dat is, als ik het goed uitreken, 16 dagen geleden.... Of heb jij ze ook op 20 juni besteld?
NeoMe schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:49:
Gaveaktie staat ook bij dailyoffers dus zal wel te vertrouwen zijn, neem aan dat hun ook checken wat ze op de site zetten. Net zo'n site als ibood etc.
Ja, daarom ging ik er ook vanuit dat het wel te vertrouwen is...
Misschien ben ik gewoon ongeduldig...

[ Voor 21% gewijzigd door faethon op 06-07-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:26
Heb hier ook al eens batterijen besteld. Duurde bij mij ook iets van 4 weken voordat ik ze kreeg... maar uiteindelijk wel netjes gekregen met alle papieren erbij. Kortom, het zou kunnen dat je nog wat geduld moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:42

FlyEragon

Alien Monkeys

faethon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:58:
[...]

Ok, maar dit was dan een eerdere bestelling? Ik heb ze namelijk op 20 juni besteld, en dat is, als ik het goed uitreken, 16 dagen geleden.... Of heb jij ze ook op 20 juni besteld?.
Yups, geloof ergens in mei dat ik ze had besteld, het komt waarschijnlijk wel goed, alleen duurt het gewoon wat langer dan aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
Voor de goede orde: pakketje is (welliswaar vertraagd) uiteindelijk geleverd. Probleem zat bij de vervoerder. De persoon achter gaveaktie.nl was zeer behulpzaam in het correct afronden van de bestelling, kreeg zelfs een kortingscode voor het ongemak!

Dus, antwoord op mijn eigen vraag (TS), ja, gaveaktie.nl is betrouwbaar.

[ Voor 149% gewijzigd door faethon op 19-07-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haste
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-08 12:39
Het is wat laat, maar ik wil toch graag even reageren op dit onderwerp.
Ik heb zelf ruim 3 weken geleden HDMI kabels besteld bij GaveAktie.nl en (nog) niks ontvangen. Eerst kreeg ik na een paar dagen een mail waarin werd vermeld dat de leverancier de kabels niet op tijd kan leveren.
Een week later wordt dan toch de bestelling verstuurd, maar na 3x mailen waar de zending blijft krijg je een reactie waarin de schuld bij TNT wordt gelegd.. zij hebben het waarschijnlijk niet afgeleverd en we sturen het morgen nog een keer. Nou dan denk ik:
1. Als TNT het niet heeft afgeleverd en GaveAktie.nl is hier niet van op de hoogte, waar is het pakketje dan?
2. Waarom konden ze mij dit niet na 1x mailen doorgeven?
3. Misschien is de service nog zo slecht niet, want ze beloven het morgen opnieuw op te sturen.

Maar goed.. nu ruim een week later en drie nieuwe mailtjes richting GaveAktie.nl heb ik nog steeds niks ontvangen en komt er ook geen reactie meer van onze vriend Rick.

Ik ben het er dus zeker niet mee eens dat GaveAktie.nl een betrouwbare leverancier is. Het spijt me zeer, maar als je niet binnen 7 werkdagen kunt leveren en andere bedrijven de schuld geeft van alles.. dan is er toch iets mis met je bedrijf. Daarnaast heb ik de afgelopen 2 maanden meerdere pakketjes laten bezorgen bij mij thuis.. veel via iBood.com en andere 'daily offer sites en alles is aangekomen zonder problemen.

Ik vind GaveAktie.nl niet zo'n gave aktie, maar pure bedrog! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb wisselende ervaringen met gaveaktie, ooit eens 2 artikelen besteld. Na 10 dagen had ik nog niets gezien of gehoord, dus ik besloot maar te mailen of ze een indicatie konden geven wanneer de producten geleverd zouden worden.

Geen mail op terug gehad, maar twee dagen later werd het pakketje wel bezorgd (maar ik had liever toch eerst mail gehad - al was het maar een bevestigingsmailtje dat deze in goede orde ontvangen was).

Na het openen van het pakketje bleek maar 1 van de twee (identieke) artikelen geleverd te zijn. Zelfde avond nog gemaild, en toen wel weer diezelfde avond mail terug met excuses en ook meteen het bedrag van één van de twee artikelen terug op m'n rekening gestort. Dat was wel snel en netjes.

Het kán dus wel de snelle afhandeling.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1