Ik heb een week of 3 geleden een dagaanbieding besteld bij een van de vele Nederlandse dagaanbieders die we inmiddels op het internet kunnen vinden, namelijk gaveaktie.nl. De aanbieding betrof 60 stuks AA batterijen voor 15,90 inclusief verzenden. Ik vreet die dingen, was niet duur, dus besteld. De betaling ging in eerste instantie mis, maar nadat ik een mailtje stuurde naar info@gaveaktie.nl kreeg ik binnen no-time een antwoord met de mededeling dat ik de betaling ook via overboeking kon doen. Dat deed ik. Inmiddels zijn we 3 weken verder, krijg ik geen antwoord op mijn emails en veranderd de status van mijn bestelling niet op de gaveaktie website.
De site ziet er betrouwbaar uit, is van oprichter Rick Lugthart die met naam en toenaam is te vinden op internet, en me een prima kerel lijkt.
De vraag is of mede-tweakers ook wel eens via gaveaktie.nl wat hebben besteld, en vergelijkbare problemen hebben ondervonden?
De site ziet er betrouwbaar uit, is van oprichter Rick Lugthart die met naam en toenaam is te vinden op internet, en me een prima kerel lijkt.
De vraag is of mede-tweakers ook wel eens via gaveaktie.nl wat hebben besteld, en vergelijkbare problemen hebben ondervonden?