Ik ben er nu al een hele ochtend op aan het zoeken maar ik vind nergens hoe je gebruikers/groepen bepaalde rechten toekent in je Active Directory snap-in. Ik bedoel hiermee dat bv de groep 'create users' gebruikers kan aanmaken en dat de bv de groep 'control users' enkel informatie over gebruikers mag ophalen. Idem voor het aanmaken van accounts en toevoegen aan groepen bv.
Rechtermuisklik > delegate control.
Als je al de hele ochtend aan het zoeken bent, weet ik niet waar je gezocht hebt, maar deze is heel lastig over het hoofd te zien...
Als je al de hele ochtend aan het zoeken bent, weet ik niet waar je gezocht hebt, maar deze is heel lastig over het hoofd te zien...
Advanced View aanzetten in ADUC, dan de security tab van Properties.
Je moet je vraag even opnieuw stellen, want die heb ik net beantwoord. We verwachten van je dat je duidelijk bent in je probleemstelling. Maar vooral ook dat je vermeldt wat je al hebt geprobeerd, en dat moet haast wel 0,0 zijn op dit moment
Ik ging het veel te ver zoeken, nooit aan gedacht dat het gewoon onder de security permissions zou gestaan hebben. Bedankt
Pagina: 1