Toon posts:

-1 gemodereerd??`?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In deze post van mij staat bij de moderaties "-1 gemodereerd".

Dat bestaat toch niet?
Is dat -1 overgewaardeerd ofzo?
In mijn menutjes staat alleen "0 gemodereerd".

Ik zal wel iets over het hoofd zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

Als er twee moderaties tegelijk gegeven worden, haalt Femme (Naja, en scrippie van 'em) rare dingen uit, om ervoor te zorgen dat een post niet per ongeluk te ver omhoog/omlaag gemod kan worden.

Ik vermoed dat dat aan de hand is.

[ee=>aa |:(]
--------------------------------------------
FF-ies orde op zaken gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

da's geen bug,da's een feature :P

Als er 2 moderaties tegelijk worden gedaan dan wil de tweede wel 's gecorrigeerd worden op de eerste. De tweede was een 0 gemodereerd om de posting op 1 te houden. De +1 inzichtvol deed het stijgen naar +2 dus was die dubbelmoderatie niet goed. Vandaar dat je dan automagisch wordt teruggewarped naar 1.

't is niet 'ons' idee. Femme leek het wel handig op zo :P

[edit], zijn lekker aan het dubbelposten zo zeg.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha.
Maar dan moeten er dus in dezelfde (milli)seconde 2 mensen mijn reactie gemodereerd hebben? En daar wordt dan niets mee gedaan?

/me moet aan het werk. Kijk vanacht wel weer op tweakers en GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 14:27 schreef Mecallie het volgende:
Aha.
Maar dan moeten er dus in dezelfde (milli)seconde 2 mensen mijn reactie gemodereerd hebben? En daar wordt dan niets mee gedaan?

/me moet aan het werk. Kijk vanacht wel weer op tweakers en GoT.
nee hoor, kan wel 5 minuten tussenzitten. Het hangt gewoon af op welke score de reactie voor de desbetreffende moderator stond. Bezoeker haalt pagina op, reactie staat op dat moment op bijvoorbeeld 2. Bezoeker is 5 minuten bezig met lezen ed. Ondertussen staat de reactie op 3. Moderator geeft 0: gemodereerd (dus wil de reactie op 2 houden). Dit heeft als gevolg dat je -1: gemodereerd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 maart 2001 14:34 schreef RobinVR het volgende:

[..]

nee hoor, kan wel 5 minuten tussenzitten. Het hangt gewoon af op welke score de reactie voor de desbetreffende moderator stond. Bezoeker haalt pagina op, reactie staat op dat moment op bijvoorbeeld 2. Bezoeker is 5 minuten bezig met lezen ed. Ondertussen staat de reactie op 3. Moderator geeft 0: gemodereerd (dus wil de reactie op 2 houden). Dit heeft als gevolg dat je -1: gemodereerd krijgt.
Ah!
Kijk, nou snap ik hem echt!
Zo zit dat dus. Okee thanks, weer wat geleerd :)

EDIT: er stondt eerst: 'nu spam ik hem echt' |:(
Pagina: 1