Playstation 3 vs xbox 360

Pagina: 1
Acties:
  • 1.039 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Ik weet dat dit een zoveel besproken topic is, maar met de recent xbox360 veranderingen die eraan komen (kinect) ben ik van plan een console te kopen. Ik geraak er echter niet uit welke ik beter koop.

Ik wil:

- Games kopen die ik eerder niet op PC kan spelen (red dead redemption, skate 3 , ...) spellen die makkelijker met een controller te besturen zijn in het algemeen.
- Ik speel graag online
- Ik koop de meeste games (tenzij het echte must have toppers zijn) 2ehands.

Zijn er mensen die beide consoles hebben en een mening kunnen geven over welke console ik het best aanschaf ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb zelf alleen een xbox360, maar ken wel 2 mensen met beide consoles.

Wat ik erover hoor is dat het online gedeelte van de xbox360 een heel stuk beter is uitgewerkt, maar dat de ps3 net wat betere graphics heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13
Koop ze allebei. Scheelt ons een fanboy topic en jij hebt "the best of both worlds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
defusion schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:46:
Ik heb zelf alleen een xbox360, maar ken wel 2 mensen met beide consoles.

Wat ik erover hoor is dat het online gedeelte van de xbox360 een heel stuk beter is uitgewerkt, maar dat de ps3 net wat betere graphics heeft.
In welke mate is het online deel beter uitgewerkt ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb 2x een PS3 thuis, en 1 Xbox360.
Reden waarom ik dus 2x een PS3 heb is omdat ik dat ding beter vind :) Het is meer een media apparaat als een console. Op de Xbox360 kan je alleen gamen, op de PS3 kan je ook gelijk blu-rays kijken, vidzone(video-clips) kijken, streamen vanaf je PC/server/NAS enz enz. Het is gewoon een veel completere multimedia apparaat.
Daarnaast vind ik het veel fijner werken als een Xbox, al zijn de controllers van de Xbox wat fijner.
Daarbij komt ook nog dat je op een PS3 gratis online kan gamen en er bij een Xbox geld voor neer mag leggen :)

Maar uiteraard blijft het jouw keuze :)

[ Voor 10% gewijzigd door DennusB op 06-07-2010 10:53 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
Ik heb beide consoles, voor de 360 heb ik 120 games en voor de ps3 slechts 6 (alleen de exclusives zoals Metal Gear Solid, Uncharted en Ratchet &Clank).

Ik persoonlijk vind het PS netwerk maar niks, het ligt er met regelmaat uit, bugs duren erg lang voordat ze gefixed worden (de trophy sync bug). Ik betaal met alle pezier voor het Live netwerk omdat het gewoon goed werkt.

Qua media toestand is de PS3 stukken beter.
De meeste games voor de 360 haal ik uit Engeland voor gemiddeld 10 euro per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

DennusB schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:53:
streamen vanaf je PC/server/NAS enz enz. Het is gewoon een veel completere multimedia apparaat.
Ik heb ook mijn PSP gekoppeld aan mijn PS3. Zo kan ik zelfs alle films/videos bekijken op mijn PSP via mijn PS3 die ik share vanaf mn pc!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

wboevink schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:53:

Ik persoonlijk vind het PS netwerk maar niks, het ligt er met regelmaat uit...
Daar heb ik dus nooit last van :?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
wboevink schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:53:

De meeste games voor de 360 haal ik uit Engeland voor gemiddeld 10 euro per spel.
ff offtopic welke site haal je die voor 10 euro per spel ?

ontopic: dus als ik vooral ook met het afspelen van media bezig ben , kan de ps3 daar beter mee overweg dan de 360. Bij online gaming lijkt de 360 het beter te doen ... Ik ben er zelf nog helemaal niet uit.

[ Voor 29% gewijzigd door not2secure4u op 06-07-2010 10:59 ]

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

www.budgetgaming.nl staan alle sites op ook uit buitenland.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

not2secure4u schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:44:
spellen die makkelijker met een controller te besturen zijn in het algemeen.
Over de controllers; uiteraard zijn zowel de xbox360 als de ps3 uitstekende apparaten die doen wat ze moeten doen, echter kon ik niet wennen aan de controller van de ps3 en dan vooral de aanduiding van de knoppen rechts op de controller. Bij de xbox is dat logischer omdat die werkt met AB en XY knoppen. Dat is voor mij logisch. De B knop zit rechts van de A knop zoals dat ook in het alphabet is. Hezelfde geldt voor de Y knop die rechts van de X knop zit.

Bij de ps3 heb je rondje, kruisje, driehoekje en vierkantje. Totaal onlogisch dus aangezien wij in ons alphabet niet met vormen werken, maar met letters. In sommige games moet je van die opdrachten uitvoeren waarin je dus een hele combo van die knoppen moet indrukken. Op de xbox is dat gewoon veel makkelijker want je weet dat na A, B komt en zo is dat ook verwerkt in de layout op de controller. Met de ps3 moet je echt gaan leren waar het vierkantje zit etc.

Kortom: met een xbox controller kan ik dus razendsnel zo'n combo uitvoeren, zonder naar de controller te moeten kijken. Op de ps3 moest ik elke keer kijken waar het vierkantje ook alweer zat, om vervolgens te kijken waar het rondje zat. Sommige van die games die zo'n combo vereisen, vereisen dat je het binnen een bepaalde tijd doet. Moet je dan elke keer kijken op je controller waar welke toets zit, dan verlies je tijd....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
not2secure4u schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:57:
[...]
ff offtopic welke site haal je die voor 10 euro per spel ?
www.thehut.com
ww.zavvi.com

Hoewel de pond momenteel iets ongubstiger staat dan een aantal maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06

Grannd

da Granndest

MRELynx schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:14:
[...]
Bij de ps3 heb je rondje, kruisje, driehoekje en vierkantje. Totaal onlogisch dus aangezien wij in ons alphabet niet met vormen werken, maar met letters. In sommige games moet je van die opdrachten uitvoeren waarin je dus een hele combo van die knoppen moet indrukken. Op de xbox is dat gewoon veel makkelijker want je weet dat na A, B komt en zo is dat ook verwerkt in de layout op de controller. Met de ps3 moet je echt gaan leren waar het vierkantje zit etc.
Sorry hoor maar dat slaat toch nergens op?
Dat heb je na 5 minuten spelen en 3 keer misdrukken toch al onthouden waar wat zit?

Er is zeker wat te zeggen voor het verschil tussen de 360 en PS3 controller, maar de naamgeving van de knoppen is wel het laatste argument voor of tegen een controller volgens mij, zoveel logischer is de 360 controller echt niet.

Het grote voordeel van de PS3 controllers vind ik dat ze een ingebouwde accu hebben en dat je ze met eender welke usb-kabel zo aan je PS3 of welke andere usb-poort oplaad.
De lay-out van de d-pad en linker analoge stick verschilt op de twee controllers ook, bij de 360 zit de analoge stick boven en de d-pad onder, dat is op de PS3 andersom, de meeste mensen vinden dat prettiger maar mij maakt het niet zoveel uit ik ben aan beide gewend.

Verder zou ik voor de PS3 kiezen, zeker als je een HDtv heb is de ingebouwde blu-rayspeler een groot voordeel tov de 360.
Behalve als je echt fan bent van een specifieke serie is het spelaanbod op beide consoles echt prima, beide hebben goeie exclusives maar de één doet zeker niet onder voor de ander.

Bij de 360 moet je betalen als je online wil spelen (60 euro per jaar, of iets minder als je een beetje zoekt op het internet), daarvoor heb je wel dingen als Party-play en Cross-voice-chat, op de PS3 is het gratis maar zijn de features ook iets minder uitgebreid, maar een simpel potje online gamen gaat prima.
Vooral als je van plan bent om veel (met vrienden) online te gaan spelen heeft de 360 een voordeel, maar daar moet je ook voor betalen en op de PS3 gaat het ook prima.

Beide consoles zijn een goeie keus op dit moment, het gaat echt om je eigen voorkeuren welke beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

MRELynx schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:14:
[...]

dat went vanzelf. De acties die gekoppeld zitten aan de controller van de PS3 zijn vrijwel altijd gelijk aan die van de X360

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ben bang dat hier een slotje op komt i.v.m. fanboys die zich straks gaan aanmelden, maar alsnog.

Je kan hierzo zien wat het verschil is tussen graphics.

Beide apparaten kunnen streamen vanaf je netwerk, ook kan je met beide online gamen (waar het bij MS wel geld kost), beide goede graphics, beide nog niet EOL.

Xbox is wel stuk goedkoper ..knip..
Daarnaast is het een persoonlijke keus, maar vraag je de volgende dingen af:
Ga dus misschien kijken naar games die je persé wil hebben, voor welke console zijn deze?
Heb je al een blu-ray speler?
Wat is je budget? (Je kan namelijk voor de prijs van een PS3 een Xbox halen incl enkele games)
Welke controller staat je meer aan?

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2010 12:34 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vergeet niet dat, om een goede vergelijking te maken, je bij de Xbox ook de prijs van een gemiddelde bluray speler op moet tellen. Mocht je een grotere HDD in willen bouwen, dan is dat voor de PS3 ook goedkoper dan voor de X360.
..knip..
(Je kan namelijk voor de prijs van een PS3 een Xbox halen incl enkele games)
Dit is echt onzin. Er zijn voor PS3 evenveel aantrekkelijke aanbiedingen.
Daar komt nog eens bij dat X360 spellen regio gebonden zijn, waar de PS3 spellen uit alle regio's afspeelt. Let er hierbij wel op dat veel DLC aangekocht moet worden in dezelfde regio als die van het spel, en je daarom mogelijk meer dan 1 account aan zal moeten maken.

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2010 12:35 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:49

Player1S

Probably out in the dark

Ik blijf bij mijn standaard antwoord:

wat hebben je vrienden?? Hebben de meesten een PS3, ga daarvoor. Hebben de meesten een x360, ga daar voor.
Veel leuker als je een keer samen wilt spelen (geen ge-eikel met niet gewend zijn aan de controller) en je kunt games onderling uitlenen. Scheelt je ook weer een klein vermogen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Kecin schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:29:
Ben bang dat hier een slotje op komt i.v.m. fanboys die zich straks gaan aanmelden, maar alsnog.

Je kan hierzo zien wat het verschil is tussen graphics.
Dat is een artikel uit 2006, toen de PS3 net uit was en de developers op de 360 een jaar voorsprong hadden kwa development.

Het ligt tegenwoordig een stuk dichter bij elkaar, bij multiplatform games heeft de 360 soms een voordeel, maar het komt eigenlijk niet meer voor dat games op de PS3 echt inferieur zijn, laatste voorbeeld daarvan is denk ik Bayonetta, maar dat zijn echt uitzonderingen, daarbij zijn exclusives op de PS3 over het algemeen de mooiste consolegames van deze generatie, kijk maar naar Uncharted 2 of Gran Turismo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Grannd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Sorry hoor maar dat slaat toch nergens op?
Dat heb je na 5 minuten spelen en 3 keer misdrukken toch al onthouden waar wat zit?
Toch heeft het ook voor mij jaren geduurd voordat ik snel rondje en vierkantje uit elkaar kon halen. Met God of War ging ik ook altijd de mist in met de QuickTimeEvents bij rondje of vierkantje. Volgens mij is dat best herkenbaar voor veel mensen (hoop ik toch...).

Kijk gewoon wat je belangrijk vind. Zoals al gezegd, de PS3 heeft wat meer en wat mooiere first party games en blu-ray. Maar als je dan weer Kinect en online gaming belangrijker vind (en het geen probleem vind om een paar euro per maand daarvoor te betalen). Op de xbox vind je ook veel meer coop games.
Ook belangrijk, wat spelen je vrienden?

Iemand die je een 360 of PS3 aanraad zonder je behoefte te kennen zit gewoon zijn eigen favoriete console te verkopen aan je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Typisch een voorbeeld van welke keuze je ook maakt, je went er vanzelf aan.

De punten die je aangeeft gelden voor beide consoles. Qua games gaat het er dan om welke exclusieve titels je wilt spelen. Halo? Xbox MGS? Ps3. Forza? XBox Gran Turismo? Ps3 etc etc.'

Vaak hangt de simpelste keuze op het moment af of je al een BD speler hebt en of je die wilt hebben. Is dit geen keuze? Tsja.

Ik zou wat specifieker opstellen wat je nou wilt en wat je eisen zijn, dan kan men je hier best verder helpen. Krijg je het niet op papier? Dan is elke console een goede keus in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:38:
[...]
Vergeet niet dat, om een goede vergelijking te maken, je bij de Xbox ook de prijs van een gemiddelde bluray speler op moet tellen. Mocht je een grotere HDD in willen bouwen, dan is dat voor de PS3 ook goedkoper dan voor de X360.

[...]
Dit lijkt me geen argument. Het is immers toegestaan noch goed voor de markt om gekopieerde spellen te gebruiken.

[...]
Dit is echt onzin. Er zijn voor PS3 evenveel aantrekkelijke aanbiedingen.
Daar komt nog eens bij dat X360 spellen regio gebonden zijn, waar de PS3 spellen uit alle regio's afspeelt. Let er hierbij wel op dat de DLC aangekocht moet worden in dezelfde regio als die van het spel, en je daarom mogelijk meer dan 1 account aan zal moeten maken.
Ik spring er even op in. Helemaal niet om een goede vergelijking te maken, je hoeft daarvoor geen blu-ray op te tellen. Het is simpel, hij is gewoon goedkoper. Wellicht heeft de TS geen behoefte aan blu-rays, je kan het gebruiken, daarom is de x-box alsnog wel goedkoper.

Het bespreken van een console ombouwen is op tweakers niet gewenst dus doe dit maar niet.

Een Xbox 360 Elite + Halo ODST en Forza 3 kost 199 euro 120 gb etc (bron)
Een Ps3 met game kost 359 euro, ook 120 gb(bron)

Dat zou dus betekenen wanneer je blu-ray mee zou rekenen, dat je dus een blu-ray speler van 159 euro hebt. Op het moment kan je al standalone blu-ray spelers voor 87 euro kopen. http://tweakers.net/price...iIxU7ocerbPGyUV_qmH6i1_gA

Beide apparaten zijn gewoon geen miskoop, maar wel erg persoonlijk.
Grannd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:41:
[...]

Dat is een artikel uit 2006, toen de PS3 net uit was en de developers op de 360 een jaar voorsprong hadden kwa development.

Het ligt tegenwoordig een stuk dichter bij elkaar, bij multiplatform games heeft de 360 soms een voordeel, maar het komt eigenlijk niet meer voor dat games op de PS3 echt inferieur zijn, laatste voorbeeld daarvan is denk ik Bayonetta, maar dat zijn echt uitzonderingen, daarbij zijn exclusives op de PS3 over het algemeen de mooiste consolegames van deze generatie, kijk maar naar Uncharted 2 of Gran Turismo.
Oh okay, daarvan was ik niet op de hoogte :)!

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:41:
Ik blijf bij mijn standaard antwoord:

wat hebben je vrienden?? Hebben de meesten een PS3, ga daarvoor. Hebben de meesten een x360, ga daar voor.
Veel leuker als je een keer samen wilt spelen (geen ge-eikel met niet gewend zijn aan de controller) en je kunt games onderling uitlenen. Scheelt je ook weer een klein vermogen.
Sluit ik me helemaal bij aan. Goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Kecin schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:46:
[...]
Een Xbox 360 Elite + Halo ODST en Forza 3 kost 199 euro 120 gb etc (bron)
Een Ps3 met game kost 359 euro, ook 120 gb(bron)

Beide apparaten zijn gewoon geen miskoop, maar wel erg persoonlijk.
[...]

Oh okay, daarvan was ik niet op de hoogte :)!
Een aanbieding vergelijken met de hoofdprijs bij Bol.com is niet echt een eerlijke vergelijking he.

Want kijk eens bij die Bart Smit aanbieding: Adviesprijs : € 369,95, dus de Xbox is 10 euro duurder dan PS3 met game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:37

BrammT

The one and only!

Kecin schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:29:

Beide apparaten kunnen streamen vanaf je netwerk, ook kan je met beide online gamen (waar het bij MS wel geld kost), beide goede graphics, beide nog niet EOL.

Xbox is wel stuk goedkoper ..knip..
Daarnaast is het een persoonlijke keus, maar vraag je de volgende dingen af:
Ga dus misschien kijken naar games die je persé wil hebben, voor welke console zijn deze?
Heb je al een blu-ray speler?
Wat is je budget? (Je kan namelijk voor de prijs van een PS3 een Xbox halen incl enkele games)
..knip..

Waar je ook rekening mee moet houden: De PS3 lijkt op het eerste gezicht duurder, maar doordat er al een blu-ray speler inzit+ gratis online gaming, is 'ie uiteindelijk voordeliger. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2010 12:37 ]

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Grannd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:49:
[...]

Een aanbieding vergelijken met de hoofdprijs bij Bol.com is niet echt een eerlijke vergelijking he.

Want kijk eens bij die Bart Smit aanbieding: Adviesprijs : € 369,95, dus de Xbox is 10 euro duurder dan PS3 met game :)
Ze bieden hem toch echt aan voor 199?
Bij bol.com is de X-Box 360 Elite incl 4 games ook 199: http://www.bol.com/nl/p/g...04004009830079/index.html
BrammT schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:51:
[...]

..knip..

Waar je ook rekening mee moet houden: De PS3 lijkt op het eerste gezicht duurder, maar doordat er al een blu-ray speler inzit+ gratis online gaming, is 'ie uiteindelijk voordeliger. ;)
..knip..
Verder scheelt de blu-ray speler zoals ik hierboven uitgerekend had 159 euro, je zou dus een blu-ray speler voor 90 kunnen halen, en voor 70 euro online gamen om op hetzelfde bedrag te zitten.
Je kan voor 39,99 (adviesprijs 59,99) een 12 maanden Xbox Gold membership afsluiten. Je investering is dus na 1 á 2 jaar rendabel wanneer je de PS3 kiest. Op internet kan je vaak goedkopere gold membership afsluiten. Wanneer je kiest voor de 59,99 variant dan heb je het er na 15 maanden uit.

[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Laatst online: 16-11-2024
Zijn hier niet al eindeloze discussies over gevoerd met steeds weer opnieuw dezelfde argumenten voor en tegen? Niet alleen hier trouwens volgens mij op talloze plekken op het internet...
Dus TS, zoek eens wat rond er zijn genoeg plaatsen waarbij de voor en tegens uitgebreid worden besproken.
Dingen waar je op moet letten zoals gezegd.
- Wat hebben je vrienden?
- Welke spellen spreken je aan, kijk vooral naar de exclusives!
- Zal je vaak online spelen, of alleen maar af en toe?
- Je had het over kinect dus wat spreekt je meer aan of lijkt je leuker? Kinect of move?
- Blu-ray?
- Voorkeur voor controller? De een vindt die van de xbox fijner de ander die van de PS3. Als je geen ervaring met beiden hebt zal het waarschijnlijk niet al te veel uitmaken.

Verder kan alleen jij de keus maken. Of je dit doet door alles tegen elkaar af te wegen of door onderbuikgevoelens moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik zie hier ook niet echt een meerwaarde in en ondertussen zijn al heel wat tips gegeven zoals van Omni superens. Oriënteer jezelf eerst op het internet, tweakers biedt ook topics van beide platforms waar je veel info kunt vinden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:09

PromoX

Flying solo

Nog even in aanvulling op hierboven: niet zo heel lang geleden is er nog een soortgelijk topic geweest: [up tot date] ps3(slim) of x360(elite). Ook daar is zo ongeveer alles wel langsgekomen wat je kunt bedenken.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.