[Win7/Vista] Formateren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Hey allemaal. heb na heeeel wat omslachtig gedoe eindelijk doro een simpele manier de bestanden van mijn moeders laptop kunne backuppen (XCOPY ftw :P ) Nu zit ik met een probleem, het was een OEM laptop van packerd bell, dus met van die irritante drivers. Heb toen win 7 geinstalleerd, en hij geeft nog steeds aan dat het vista is :/ Maar goed, hij crashde dus een tijdje terug, en nu wil ik er win7 op gooien. Maar hoe zorg ik dat het allemaal niet meer botst ? Het is een laptop ZONDER DVD/CD drive... Google kon dit probleem helemaal niet oplossen :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 7 op een usbstick zetten en daarmee booten?

Je verhaal is verder een beetje onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Je hebt geen CD/DVD ingang op de laptop?

Je kan natuurlijk een USB stick maken en daar Windows 7 op zet.
Mooi voorbeeld linkje: http://www.intowindows.co...tailed-100-working-guide/

Of mocht je het Engels niet begrijpen: http://sevenbits.nl/howto/installeren_van_usb_stick.html

[ Voor 17% gewijzigd door Spookie op 06-07-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
je kan via een USB stick doen, of een USB CD/DVD speler aansluiten en dan de CD draaien, dan kan je bij de installatie gewoon kiezen dat de schijf leeg kan. makkelijkste is alle parties weghallen en Windows het zelf laten indelen

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En dan nadat je de bootUSB gemaakt hebt, wel even testen of de stick ook boot voordat je je schijf leeg dondert (bedankt Ubuntu USB loader ;) )