Soms zit er van die code of opbouw in die je beter wilt kijken en dan klik je raak... in het niets. Ik mis namelijk een heftige View-knop, zoals het o zo goed werkt op het forum
Mee eens, zo is de opmaak niet altijd goed duidelijk voor jezelf, en daarom zou een 'bekijk blog/bericht' knop erg handig zijn.
In principe kun je dit bereiken door het vinkje 'zichtbaar voor publiek' weg te halen en de post op te slaan. Ik geef toe dat dit een beetje een omweg is en een directe knop zou misschien handiger zijn, maar zoals altijd (helaas): tijd is schaars, dus geen idee of en wanneer we aan zoiets toe gaan komen.
Maar for the time being is er dus wel een workaround.
Maar for the time being is er dus wel een workaround.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Het is in ieder geval iets. Maar werkt die workaround ook voor andermans blogs? Volgens mij niet
Ah, je bedoelt voor de reacties? Ik ging uit van het het schijrven van een blogpost.Jejking schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:47:
Het is in ieder geval iets. Maar werkt die workaround ook voor andermans blogs? Volgens mij niet
Voor de reacties is het idd niet mogelijk op dit moment. De belangrijkste reden om het niet te hebben is trouwens dat de opmaak mogelijkheden in een tweakblog reactie toch beperkt zijn en een preview dus niet zo heel veel toevoegt.
En mijn laatste opmerking staat nog steeds. Won't fix dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()