Ik heb een probleem bij het gebruik van de swiftmailer class in mijn PHP code. Wanneer ik wget gebruik om het script aan te roepen verloopt alles prima, de mailing wordt keurig verzonden. Mijn huidige hostingprovider stopt de uitvoer van script uitgevoerd via de browser (en wget) echter na ca 2 minuten en zegt dat ik het maar via de PHP CLI moet uitvoeren. (set_time_limit(0); in het script werkt ook niet)
Als ik het script (na aanpassing van de paden) aanroep in de cronjob gaat het echter mis tijdens de uitvoering van het script (wanneer de mail middels swiftmailer wordt verzonden):
Het script wordt afgebroken en geeft de volgende meldingen in het log:
Ik heb alle onderwerpen m.b.t. deze melding afgezocht en ben na een avond zoeken en testen nog net zo ver als het begin van de avond. M.b.v. wget werkt het wel. Mis ik iets?
Als ik het script (na aanpassing van de paden) aanroep in de cronjob gaat het echter mis tijdens de uitvoering van het script (wanneer de mail middels swiftmailer wordt verzonden):
code:
1
| if($numSent = $mailer->batchSend($message, $failures)) |
Het script wordt afgebroken en geeft de volgende meldingen in het log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Fatal error: Uncaught exception 'Swift_TransportException' with message 'Expected response code 220 but got code "", with message ""' in /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/Swift/Transport/AbstractSmtpTransport.php:406 Stack trace: #0 /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/Swift/Transport/AbstractSmtpTransport.php(299): Swift_Transport_AbstractSmtpTransport->_assertResponseCode('', Array) #1 /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/Swift/Transport/AbstractSmtpTransport.php(107): Swift_Transport_AbstractSmtpTransport->_readGreeting() #2 /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/Swift/Transport/SendmailTransport.php(61): Swift_Transport_AbstractSmtpTransport->start() #3 /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/Swift/Mailer.php(74): Swift_Transport_SendmailTransport->start() #4 /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/ in /home/users/mysite/web.mysite.com/cms/includes/_mailer/lib/classes/Swift/Transport/AbstractSmtpTransport.php on line 406 |
Ik heb alle onderwerpen m.b.t. deze melding afgezocht en ben na een avond zoeken en testen nog net zo ver als het begin van de avond. M.b.v. wget werkt het wel. Mis ik iets?