Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Connect probleem met Logitech DiNovo Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Thijss
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-07 08:36
Ik ben een tijdje in het bezit van een Logitech DiNovo Bluetooth desktop set. Deze werkt prima op een klein dingetje na: ongeveer eens in de maand, dien ik in ieder geval de muis, en soms ook toetsenbord en mediapad, opnieuw te connecten. Dit is altijd als ik de pc (W7 Pro 64 bit) opnieuw opstart. Hij start dan de Assistent Bluetooth verbinding op en de hardware werkt niet voordat het hele riedeltje doorlopen is. Ook vindt Windows dan een nieuw Bluetooth apparaat.
Heel irritant allemaal, want zonder je muis, kun je niet zoveel. Ik heb alles al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft het doen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Er zit nog garantie op, dus ik kan hem ook nog terugbrengen/opsturen mocht het nodig zijn. Ik gebruik de bluetooth ontvanger die erbij geleverd is en die zit op nog geen 20 cm afstand van de hardware, zonder storende dingen ertussen. De batterijen zijn goed.