tv / monitor ' verwisselen'

Pagina: 1
Acties:

• Thijss
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-02 12:59
Ik heb een klein ' probleempje' waar ik niet uit kom. Op mijn pc (Windows 7 Pro 64 bit, 9600GT) heb ik mijn tv aangesloten. Mijn tv staat links van mijn pc, maar als ik naar de tv wil schakelen, moet ik rechts met de muis het beeld uit van de monitor. Nu is mijn vraag: is dit te veranderen? Dat ik dus klinks het beeld uit ga en zo op mijn tv terecht kom? Misschien is het wel iets heel simpels, maar ik heb het dan nog niet gevonden.

Edit: ik wil mijn monitor, die rechts staat, wel als primary device houden

[ Voor 8% gewijzigd door Thijss op 05-07-2010 21:38 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-02 19:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja dit kan. Gewoon in hetzelfde menu waar jij je tweede scherm hebt ingesteld kun je met de schermen slepen en ze "plaatsen" ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-02 19:50
Simpel :)
Rechtermuis op je buroblad:
Scherm resolutie > verplaats scherm 2 naar links van scherm 1!
Druk op OK:)

Edit: Spuit11

[ Voor 7% gewijzigd door Zandpad op 05-07-2010 21:33 ]

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 18:10
Links als primary monitor zetten? Weet niet of dat ook op Windows kan :x. Op OS X kan je hem gewoon verplaatsen naar de linker of rechterkant. Kan dat ook niet in het nVidia control panel?

• Thijss
Touchdomex schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:32:
Ja dit kan. Gewoon in hetzelfde menu waar jij je tweede scherm hebt ingesteld kun je met de schermen slepen en ze "plaatsen" ;)
Dat ga ik meteen proberen als ik weer thuis ben :P

[ Voor 5% gewijzigd door Thijss op 05-07-2010 21:34 ]

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-02 19:50
iMick schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:33:
Links als primary monitor zetten? Weet niet of dat ook op Windows kan :x. Op OS X kan je hem gewoon verplaatsen naar de linker of rechterkant. Kan dat ook niet in het nVidia control panel?
Primary in Windows is het scherm met de startbalk, kan me voorstellen dat je dat niet wilt op je tv die twee kamers verderop staat bij wijze van.

• Thijss
iMick schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:33:
Ik wil mijn monitor als primary beeldscherm houden, had ik niet in mijn post gezet

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-02 19:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tieskut schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:36:
[...]

Ik wil mijn monitor als primary beeldscherm houden, had ik niet in mijn post gezet
Toch trouwens een voorbeeldje nog ;)

Het scherm wat je wilt slepen moet je selecteren

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eW0r9mk4l8RmsbDq5hBGb4yD/full.png

Daarna moet je hem dus zo neerzetten en zelf wat plaatsen naar eigen voorkeur ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iyztk6z49sirAgvLGTa2AGQ0/full.png

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Thijss
Het is me gelukt ja, gewoon die schermpjes slepen en klaar, haha. Ik zat altijd in dat nVidia control panel te zoeken, maar daar kun je het dus niet wijzigen. Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1