Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 15:56

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
Beste tweakers,

ik ben nu in het bezit van een LG Viewty maar wil toch graag een nieuwe telefoon omdat ik die gewoon wil :)
ik heb al zitten zoeken en denken en de beste oplossing lijkt mij een android telefoon omdat ik ook een ipod touch heb ben ik toch wel de applicaties enz. gewend.
maar ben er nog steeds niet uit wat voor een telefoon ik zou nemen
want ik denk dat mijn budget rond de 300 euro licht denk ik of een abonnement van minder als 20 euro per maand ( telefoon hoeft niet persee gratis te zijn met 20 euro abonnement kan misschien ook wel maar dan wel zonder internet omdat ik dat toch allemaal niet vertrouw want als je erover heen gaat moet je veels te veel betalen .. mijn mening ( ik weet niet hoe jullie ervaring hier mee is ?? )
heb naar de HTC's gekeken die allemaal er wel heel mooi uit zien.
wat eis ik eigenlijk van de mobiel, wifi zal wel handig zijn maar dat hebben ze tegenwoordig bijna allemaal,
eentje waar je goed muziek mee kunt luisteren als mijn ipod touch misschien overbodig word na deze aankoop en bluetooth uiteraard.. en wat zijn jullie ervaringen met android of moet ik misschien zelfs na iets anders kijken??

P.S. !! iets bij V&A is misschien ook wel mogelijk !!

Alvast bedankt,

Psyy138

[ Voor 4% gewijzigd door psyy138 op 05-07-2010 21:32 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

gezien je "hoge" eisen, raad ik desire of galaxy aan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:39
DNA_Saint schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:36:
gezien je "hoge" eisen, raad ik desire of galaxy aan.
2 telefoons die beide over zijn budget zijn dus? ;)

@ TS heb je zelf al wat gezocht? iedereen heeft een eigen smaak en als je nu zelf wat meer research doet en dat verteld welke telefoon je wat lijkt kunnen we je wat beter helpen, iedereen heeft ook een eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipeace
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 11:06
Ik heb persoonlijk een Acer Liquid, bevalt me erg goed. Zeer goede specs en prestaties voor de prijs (rond de 310 euro geloof ik). Ook veel actieve developers dus mooie custom roms en themes. (En sinds kort de early 2.2 builds :D)
Ik houd er persoonlijk van om een beetje te pielen, dingen aan te passen. Als je jezelf daar wel in kan vinden denk ik dat je voor die 300 euro niet mis kan gaan.

Minpunten van de Liquid zijn:
Custumer support is om het zacht uit te drukken niet geweldig.
Build quality is lager dan bijvoorbeeld een desire, maar de hardware is goed. Bij normaal gebruik heb je er geen last van.

de liquidE heeft 512MB ram ipv 258, verder zijn er geen verschillen, maar houd er dus wel rekening mee.

EDIT: Ga gewoon eens naar de pricewatch, sorteer op Android en prijs, kijk wat er in je budget past en ga dan reviews vergelijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Quipeace op 05-07-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Hero is wel een leuke 'instap' Android voor nu. Past ook bij je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Hoezo? Met 20 euro per maand heb je gewoon een desire hoor.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
ten eerste bedankt voor de snelle reactie

heb gekeken en vond de htc legend wel iets maar is beetje aan de duurde kant lijkt mij dus wou eigenlijk een alternatief ervoor.
en hoezo heb ik te hoge eisen?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Koop een Samsung Galaxy op marktplaats of V&A + sim only abo van Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Nu online

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

psyy138 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:44:
ten eerste bedankt voor de snelle reactie

heb gekeken en vond de htc legend wel iets maar is beetje aan de duurde kant lijkt mij dus wou eigenlijk een alternatief ervoor.
en hoezo heb ik te hoge eisen?
Uh. Ik was sarcastisch. Jouw eisen zijn juist zo Lgemeen, dat elke telefoon eronder valt.

Zoals ik zei 20 euro per maand heb je gewoon een legende of desite

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Pulse is een goede instap voor android. Vooral als je HU update 2.1. erop hebt.

Succes met je keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
de HTC hero ziet er ook niet zo heel verkeerd uit alleen op pricewatch: HTC Hero Wit staat dat het android 1.5 is ? kan je deze dan net updaten naar 2.1 of misschien binnenkort naar 2.2 ??

heb voor de samsung galaxy ook beetje rond zitten snuiven en vond dat nog net te duur want ik ga nu van prepaid ( vodafone ) naar een abbonnement.

en nog over de acer liquid zit er niet verkeerd uit en heeft goeie specificaties en is nog niet al te duur voor mij.
maar hier ook het zelfde hoe zit het met de android versie enz?? en is android 1.5/1.6 veel slechter als 2.2 of hoe moet ik het zien??

EDIT:: de t-mobile pulse vind ik maar lelijk :O

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 05-07-2010 21:55 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 19:09

itarix

404 soul not found

De galaxy spica vind ik persoonlijk best goed werken.
Als het echt in het budget moet blijven kun je die wel nemen.
Bij gsmweb met Vodafone bellen+sms+internet 150 =
22,13 gemiddeld per maand + 18 euro voor het toestel + 24,50 activatie kosten + 8 euro rembours =
€316.06

Goed 16,06 over het budget maar dan heb je wel android en internet.
Overigens kan het iets goedkoper zijn bij een andere telefoon boer waardoor het net wel in je budget past.

De spica kan semi-officiel gupdate worden naar android 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Nieuwe generatie HTC. Wildfire als je budget echt krap is, anders gewoon een Legend of Desire of NexusOne.

[ Voor 6% gewijzigd door pathfinder2k op 05-07-2010 21:56 . Reden: NexusOne vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:55
NexusOne? Ligt die niet buiten zijn bugdet.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
de NexusOne komt pas in augustus uit toch? zo snel even uit me hoofd heb het ergens gelezen
de wildfire kan ook maar is niet al te snel

heb liever een htc als een samsung bijv. omdat mijn vader "toevallig" net ( echt net ) een HTC desire heeft gekocht dus ga zo heel even experimenteren met android..

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:03:
de NexusOne komt pas in augustus uit toch? zo snel even uit me hoofd heb het ergens gelezen
de wildfire kan ook maar is niet al te snel

heb liever een htc als een samsung bijv. omdat mijn vader "toevallig" net ( echt net ) een HTC desire heeft gekocht dus ga zo heel even experimenteren met android..
Spica of een Hero is iets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
nog een vraag (misschien wel noob maar ja ik stel hem toch ) moet ik bij een abbonnement persee kiezen of ik ga bellen voor bijv 100 minuten of 100 smsjes wil in mijn abbonement kan ik niet en want ik sms denk ik vaker en af en toe bellen als het moet maar hoe zit het nouw :D??

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
de HTC hero ziet er wel goed en mooi en degelijk uit iemand ervaring ermee??

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:27

MsG

Forumzwerver

HTC Hero [part eight] zelf een beetje moeite doen mag ook wel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
sorry :(

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 19:09

itarix

404 soul not found

psyy138 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:18:
nog een vraag (misschien wel noob maar ja ik stel hem toch ) moet ik bij een abbonnement persee kiezen of ik ga bellen voor bijv 100 minuten of 100 smsjes wil in mijn abbonement kan ik niet en want ik sms denk ik vaker en af en toe bellen als het moet maar hoe zit het nouw :D??
BIj Vodafone gaat het bellen en smsen uit hetzelfde bundel.
met vodafone 150 kun je (naar een gratis verdubbel smsjes sms te sturen) 300smsjes sturen OF 150 minuten bellen.
Je kan het natuurlijk ook mengen 75minuten bellen en 150 smsjes

T-mobile heeft tegenwoordig ook smsen en bellen uit een bundel.

Voor de rest weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:43
@ TS. Leer in vredesnaam even om interpuncties, leestekens en hoofdletters toe te passen... OMFG. Ik word zwaar retarded van het lezen van je tekst. En als je toch bezig bent, een cursus Nederlands kan je ook wel gebruiken: "meer als"? In normaal beschaafd Nederlands is het nog altijd "meer dan". Sorry hoor, ik word echt niet goed van de wijze waarop sommige mensen de Nederlandse taal verkrachten :'(

Ga zelf eens wat moeite doen om een keuze te maken.. Hoe luidt dat bekende zinnetje ook alweer? "GoT is geen helpdesk, een beetje initiatief is belangrijk"?

[ Voor 32% gewijzigd door Volkan1984 op 05-07-2010 23:08 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Volkan1984 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 23:05:
@ TS. Leer in vredesnaam even om interpuncties, leestekens en hoofdletters toe te passen... OMFG.
offtopic:
Interpunctie = het gebruik van leestekens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Topicstarter
Daar gaat het allemaal niet over, ik zoek een mobiel en ik doe er ook wel wat voor heb allleen hulp nodig met kiezen, zo technisch ben ik nu ook weer niet. Wat jullie erover denken over bepaalde telefoons en in dit geval android maar heb zo beetje zitten kijken op de HTC Desire van me vader en wat me opvalt is dat het geluid en beeld op mijn iPod touch veel beter is. Het zag er echt lelijk uit met blokjes of doe ik iets fout hier?
zo niet is dit ook het geval bij bijv. de Hero of legend ??

P.S. ben al bijna de hele dag aan het zoeken en plaren (dus zeg niet dat ik niks doe of wat dan ook ) het liefste wil ik natuurlijk een iPhone maar dat is way to expensive

[ Voor 7% gewijzigd door psyy138 op 05-07-2010 23:23 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21
Staat er niet duidelijk in de "forum regels" dat zulke topics hier niet thuis horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:43
Waar is het resultaat van je grote zoektocht? Zou je die misschien willen delen? Dan weten wij welke telefoon je zou moeten nemen... En waarom wil je het liefste "natuurlijk een iPhone"? Hoe "expensive" is die dan volgens jou?

Andere vragen:
1. Waarom neem je geen internet op je telefoon?
2. Waarom wil je Android als je geen internet op je telefoon neemt?
Vragen die je jezelf kunt stellen en dan met ons kan delen, eventueel met antwoorden.

@ kaaasje, de TS heeft al vaker van dit soort topics gestart en is nogal hardleers. Zo komt het in ieder geval op mij over.

[ Voor 12% gewijzigd door Volkan1984 op 05-07-2010 23:32 . Reden: Uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten hier op GoT wel wat meer eigen inzet en initiatief. Uit je topicstart en je posts blijkt dat je zelf nog niet veel uitzoekwerk hebt gedaan, want veel van je vragen zijn zelf uit te zoeken.

Het kiezen van een telefoon is een persoonlijke keuze. Die keuze maak je dus ook zelf. Wij kunnen je daarbij helpen als je specifieke vragen stelt, maar dit soort topics zijn niet de bedoeling. Eerst reviews lezen, zelf proberen, ervaringentopics doornemen, en dan pas een topic openen. Daarbij verwachten we dus specifieke vragen. Deze gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.