Ik heb sinds anderhalf jaar een Packard Bell iMedia D7005 pc. De pc is inmiddels al 2x gerepareerd bij Vobis. Gelukkig werkt hij nou wel goed. Het probleem was dat de pc spontaan uitviel zonder reden. De eerste keer dat hij nagekeken werd bleek de voeding niet goed te zijn
. Toen deed hij het weer 3 maanden en toen begon hij weer uit te vallen. Dus weer terug naar Vobis en weer nalaten kijken. Toen bleek dat de Bios geen 4 GB ram ondersteunde
. Raar want ik had de pc zo gekocht. Maar ja. Nu doet hij het geluk weer. Hebben meer mensen problemen met Packard Bell pc's. Zo ja deel je ervaringen en oplossingen. Misschien kunnen we elkaar helpen?
Wat je in feite creëert is een ervaringentopic. Daar is niks mis mee maar ik zou graag zien dat de topicstart van meer informatie wordt voorzien. Welke specificaties heeft PC, zijn er ook afbeeldingen? Zulke zaken maken ene topicstart net even wat informatiever
Oh sorry vergeten. Dit zijn de specificaties:
Packard Bell iMedia d7005
intel Pentium Dual-Core 2.5 Ghz
4 GB Ram DDR2
1 TB Western Digital Green
nvidea G100 512mb
Packard Bell iMedia d7005
intel Pentium Dual-Core 2.5 Ghz
4 GB Ram DDR2
1 TB Western Digital Green
nvidea G100 512mb
Dat het systeem geen 4GB aankan is niet juist. Ik heb de BIOS history er even op nagekeken en er staat niets vermeld over een geheugenoplossing. Het zou wel erg slordig zijn want dat zou betekenen dat alle PC's van dit model daar last van hebben en dan had het volgens mij al lang een keer op de voorpagina van Tweakers gestaan 
Dat wil nog niet zeggen dat een BIOS update wel een hoop problemen verhelpt. Wat het echter precies geweest is blijft wel gissen.
Dat wil nog niet zeggen dat een BIOS update wel een hoop problemen verhelpt. Wat het echter precies geweest is blijft wel gissen.
Dat is raar dan. Ik heb mijn pc laten onderzoeken bij de Vobis en zij zeiden dat de Bios wel degelijk niet werkte of fouten gaf met 4GB Ram. Toen ze er 3 GB ram in deden werkte hij super zeiden ze. Dus er was toch iets mis in de bios.
Hmm dat is wel vreemd dan. Dus als ik het goed begrijp heb je er nu 3 GB inzitten ipv. 4? Of kon je na die update toch weer 4 gebruiken? Ik hoop inderdaad dat er meerdere mensen met deze machine hun ervaring(en) kunnen plaatsten. Dat zal wat duidelijkheid scheppen.
Nee, de Vobis heeft de bios geupdated en toen kon er wel weer 4 GB in dus die zit er nou nog steeds in. Maar ik blijf het raar vinden. Ik heb de pc zo gekocht en er al best veel problemen mee gehad.
Pagina: 1