Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Mee eens, maar ik denk dat de Radeon ook bij DirectX8 iets trager zal blijven dan een GF2. Ik zou voor de 64 mb vivo gaan, die heeft ook tv-out en is ongeveer 10% sneller dan de 32 MB versie.Op zondag 11 maart 2001 14:04 schreef Darkvater het volgende:
Effe samenvattend wat ik uit al die posts heb begrepen:
1. Radeon is veel mooier dan de GF2 (2D&3D)
2. Radeon is langzamer totdat DX8 spellen uitkomen
3. Radeon is goedkoper
Dan nog een vraag: is dit echt zo? Dan kan ik namelijk beter een Radeon kopen *D!
Oh, en is er een verschil tussen de 32mb en 64mb versie (allebei DDR natuurlijk)? Ik wil namelijk alleen maar tv-out op me videokaart, en dat was alleen maar op de 32mb versie.
[edit]-> Harry_Hammer was me voor ...
hoe kom je eropAl is het vlees nog zo rot, met Stegemans kruiden krijg je het toch door je strot !
[/off-topic]
Verwijderd
Verwijderd
Da's iig een nuttigere reply dan deze van mij..........Op zondag 11 maart 2001 23:33 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
radeon = lekker beeld
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
[edit]
ik kijk net zelf ff op madonion.com en zelfs de geforce 1 van nVidia staat nog hoger dan de radeon sdr en ddr ...
[edit/]
Geef mij maar een Warsteiner.
De ander kijkt er naar of alles vloeiend is met zo min mogelijk beeldfouten.
Gekke Ui kijkt IMHO puur naar snelheid.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
De kwaliteit van het beeld is wat mij betreft belangrijker dan 50FPS in reserve voor spellen die nog ergens in de toekomst moeten uitkomen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
maar ik werd bang review was van vorig jaar july..
onder win2k pro daaro met tbirds dikke zuig
nu inmiddels 3/4 jaar later draai ik hiero tbird 1ghz en win2k AS...gloep...drivers inmiddels goed? (toen hadden ze special use drivers die gingen beter dan de standaard)
anyway..in 32bit knalt ie de gf2 eruit..en voor mooier beeld heb ik liever radeon..
Lijkt me niet, snelheid is op dit moment voor de nieuwere kaarten totaal oninteressant.
De software loopt domweg achter, niets is zo veeleisend als spellen en daar heb ik sinds UT / Q3 weinig vernieuwends meer gezien.
Bij de tijd dat de gamesindustie weer bij is met de hardware, kan je wel weer een Radeon3/Nvidia NV40/Matrox G1200 of wat er dan ook uit is in je systeem proppen.
edit:
Sh** meerdere dark personages hier verkeerde reactie op neergezet..
Unreal tournament, alles max, op 1600x1200x32 met fps niet onder de 30, gemiddeld 40-50 FPSOp maandag 12 maart 2001 00:26 schreef _DarkShark_ het volgende:
ja maar schokt het beeld dan niet als je al die mooie dingen aanzet in een spel ?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
en 60+ in 1600x1200...
Dit wordt dus een Radeon 64Mb VIVO (voor DIVX met de Theatre chip >:)!)
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Jezus hoe doe je dat man?Op maandag 12 maart 2001 12:20 schreef Viper_74 het volgende:
'K haal 50 frames avg. in 1920 x 1440
en 60+ in 1600x1200...
en dat met een a-merk Gf2 tje zeg... bijna ziekelijk joh.
Wat is je 3dmark 2000 score dan hey???
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
16 bits kleuren zeker?Op maandag 12 maart 2001 12:20 schreef Viper_74 het volgende:
'K haal 50 frames avg. in 1920 x 1440
en 60+ in 1600x1200...
en dat met een a-merk Gf2 tje zeg... bijna ziekelijk joh.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
'k zag niet dat je hem op 32 bit color had gezet. Kijk, dat verandert de zaak. 'K weet niet prciez wat ik dan haal, maar ongetwijfeld lager dan jouw
Uhm, 3dmark... 5734...
Niet extreem hoog, maar voor een "budget" Gf2
(kaartje was 200 gulden)
ATi Radeon ViVo 64MB (OEM) FL 510,-
ATi Radeon ViVo 64MB DDR (OEM) FL 529,-
Wat is het verschil? 64mb is toch alleen maar ddr?
Verwijderd
Is dit eigenlijk niet gewoon een ergens anders voortgezette radeon topic deel 12/5
Hoe verhoudt de Kyro (2) zich eigenlijk tot de radeon ??
Sick Nick :--> Hoe kom ik erop ?
Lollige bui en er stond een bus met Stegemans kruiden op tafel. Haha.
Je moest een slagzin bedenken voor een actie van Stegeman en toen kwam dit eruit. We hebben hem niet opgestuurd, maar hij is wel leuk
Wil ik zo'n kaartje kopen, is de levertijd onbekend! Grrrrrrrr...