_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Met ^^ . Sowieso is het wellicht ook leuk om achteraf een "behind the scenes" te doen ofzo. Ik weet niet wat er mogelijk is en of de redactie er wat in ziet. Toch zitten er best leuke technieken in sommige boten en heeft men veel innovatie. Zo heb ik wel wat meer meegekregen van het Solar Team Groningen. Naast het zogenaamde "vliegen" hebben ze nog een aantal leuke technische snufjes en datzelfde geldt ook voor de voorgaande jaren.
Zo heb ik dus veel meegekregen van Andela scheepstechniek
Kennis van mij en mijn oom zijn hoofdbouwers van die boot. Dus heb ook veel inside info... Ook gaat mijn vader nu dagelijks mee met ze om ze wat bij te staan in stressvolle momenten. Mocht mijn vader donderdag gaan ga ik eens kijken of ik mee kan gaan. Lijkt mij sowieso tof om het mee te beleven!
Zo is bijvoorbeeld die boot van Andela de enige boot met een werkende! hydrofoil die meedoet (er waren 3 die eraan begonnen maar 2 hebben het geschrapt omdat het te moeilijk bleek te zijn...) daarmee hebben ze dus een topsnelheid behaald... Ook komen er bij veel boten bijzonder veel techniek kijken en voor iets wat in ons eigen kikkerlandje plaats vind zonde om er niet meer over te schrijven...
Zo is bijvoorbeeld die boot van Andela de enige boot met een werkende! hydrofoil die meedoet (er waren 3 die eraan begonnen maar 2 hebben het geschrapt omdat het te moeilijk bleek te zijn...) daarmee hebben ze dus een topsnelheid behaald... Ook komen er bij veel boten bijzonder veel techniek kijken en voor iets wat in ons eigen kikkerlandje plaats vind zonde om er niet meer over te schrijven...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker