Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SIP telefoon met meerdere doorschakelingen

Pagina: 1
Acties:

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
Beste MedeTweakers,

Ik ben op zoek naar een SIP telefoon met een hele specifieke functie.

Een klant van ons moet geregeld met spoed ergens naartoe, hij wil dan een keuze hebben waar zijn telefoon naartoe doorgeschakeld moet worden.
Het liefst moet dit kunnen gebeuren met een druk op de knop. Als hij weg moet, draait het echt om leven en dood dus een lange procedure om een doorschakeling aan te zetten werkt niet.

De klant wil graag drie opties, namelijk:

1. Ik ben er niet, schakel door naar mijn collega.
2. Ik ben er niet, schakel door naar mijn mobiel.
3. Ik ben er niet. schakel door naar call-center.

De meeste toestellen hebben we een DND functie of een auto-forward funtie, maar dat is maar een smaakje. Ik heb er een nodig met 3 mogelijke smaakjes of meer.

Als jullie iets weten hoor ik dat heel graag...

Edit: verduidelijking

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 18:48
En ff simpel gezegd 3 contact personen in het telefoonboek zetten met de juiste codes voor het doorschakelen is niet voldoende (wat eigenlijk specifiek achter zo'n toetsje ook gedaan wordt)
En deze contact persoon weer onder snelkeuze zetten ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan gewoon hotkeys of fastdial of iets dergelijks gebruiken om forward commands uit te voeren.

Kwestie van M1 en dan bam, doorschakeling aan.

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
Heb ik ook aan zitten denken in de eerste instantie. Probleem is alleen dat we gebruik maken van een hosted SIP centrale die geen * codes of wat dan ook ondersteund.
Ik vind het ook zoveel om voor 2 toestellen een pbx neer te moeten zetten bij deze klant.

Het moet dus echt in het toestel zelf gebeuren.

Is er niemand die eerder tegen dit probleem is aangelopen.