Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Halloooo,

Ik weet niet of diet het in het juiste topic staat, omdat ik zelf ook niet weet wat het probleem is.

Nou, ik heb dus een N95 8GB, altijd perfect gewerkt, tot aan nu. Enkele weken geleden kwam ik in een fikse regenbui terecht, met m'n mobiel in mijn zak. Toen ik thuis was meteen alles eruit gehaald, en een paar dagen laten drogen. Alles werkte weer, tot dat ik eergisteren zag dat er linksbovenin een afbeelding staat dat internet wordt afgesloten. Niks staat open, maar de afbeeldng blijft er staan. Even aan en uit zetten helpt ook niet. Voor de zekerheid heb ik hem een paar dagen uitgezet, maar toen nog een probleem. Ik zette hem vanmorgen weer aan om te zien of het weer goed was, zegt ie dat ik mijn pincode 3x verkeerd heb ingevoerd, en ik de pukcode moet hebben. Terwijl hij alle tijd heeft uitgestaan. Nou, dat probleem is inmiddels alweer opgelost, maar het eerste nog niet. Misschien een storing/kortsluiting door die regenbui?

Wie weet wat te doen?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
martijntjuhh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:56:

Misschien een storing/kortsluiting door die regenbui?
Water/vochtschade kan idd maanden later nog optreden, door oxidatie. Mogelijk is dat bij jouw toestel ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
2e Probleem ook opgelost, even een soft reset gedaan. Maar laat iemand dit topic maar openhouden, want ik weet bijna zeker dat er deze week weer een nieuw probleem komt. :+

Het is bedoening, niet bedoeling