Ik heb een website gemaakt waarbij Safari problemen geeft. het gaat om de pagina http://www.z-yachting.com/en/for-sale/house.
Als je deze in Firefox of IE bekijkt werkt hij goed, maar ga ik naar Safari dan word alles uit zijn verband gerukt. De huizen worden weergegeven dmv divs, maar om de een of andere reden wordt de achtergrond niet uitgerekt wanneer er content in geladen word. Op de andere pagina's overigens wel, alleen op deze niet omdat de inhoud uit divs bestaat.
De divs hebben nu een float, wanneer ik deze weg haal word de achtergrond wel mee uitgerekt, alleen worden dan alle huizen in 1 kolom geplaatst. Mijn vraag is dus, hoe kan ik dit werkend krijgen in Safari?
Code voor mijn "content div" (waarin de huizen geladen worden):
Code van de divs die ingeladen worden:
Als je deze in Firefox of IE bekijkt werkt hij goed, maar ga ik naar Safari dan word alles uit zijn verband gerukt. De huizen worden weergegeven dmv divs, maar om de een of andere reden wordt de achtergrond niet uitgerekt wanneer er content in geladen word. Op de andere pagina's overigens wel, alleen op deze niet omdat de inhoud uit divs bestaat.
De divs hebben nu een float, wanneer ik deze weg haal word de achtergrond wel mee uitgerekt, alleen worden dan alle huizen in 1 kolom geplaatst. Mijn vraag is dus, hoe kan ik dit werkend krijgen in Safari?
Code voor mijn "content div" (waarin de huizen geladen worden):
code:
1
2
3
4
| width: 930px; margin: 0px auto 0px auto; background-color: #ffffff; padding: 15px 14px 0px 16px; |
Code van de divs die ingeladen worden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| width: 190px; height: 180px; float: left; position: relative; text-align: left; background-color: #eeeeee; border: 1px solid #cccccc; |