Mijn vader heeft afgelopen week een beroerte gehad, waardoor hij zijn schrijfhand niet meer kan gebruiken (is verlamd). Nu is het zo dat hij toch al niet zo'n best geheugen had en hij dus van alles op kleine papiertjes schreef die hij in z'n borstzak stak, om ze zo op gezette tijdstippen af te werken. Nu hij dus niet meer kan schrijven, willen we een alternatief voor hem regelen, zodat hij niet ook nog steeds dingen hoeft te vergeten.
Ik heb op internet gezocht, maar niets gevonden, dus hoopte ik dat iemand van jullie mij kan helpen met mijn zoektocht naar een draagbaar apparaatje waarop je iets kunt typen en het vervolgens met een simpele handeling kunt uitprinten op een (klein) papiertje. Hij is niet super technisch, dus leek het mij geen goed idee om hem te laten typen en te organizen op een PDA.
Kort zijn de gezochte specs:
Draagbaar
Met Printer
Eenvoudig
Toetsenbord (niet al te klein)
Met 1 hand te bedienen
Ik heb op internet gezocht, maar niets gevonden, dus hoopte ik dat iemand van jullie mij kan helpen met mijn zoektocht naar een draagbaar apparaatje waarop je iets kunt typen en het vervolgens met een simpele handeling kunt uitprinten op een (klein) papiertje. Hij is niet super technisch, dus leek het mij geen goed idee om hem te laten typen en te organizen op een PDA.
Kort zijn de gezochte specs:
Draagbaar
Met Printer
Eenvoudig
Toetsenbord (niet al te klein)
Met 1 hand te bedienen