Windows 7 freeze

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:38
Hallo,

Ik heb een probleem met het kopiëren van bestanden naar een andere schrijf (zowel sata als usb).
Als ik grote bestanden naar me nieuwe hd wil kopiëren dan stopt die na een bepaalde tijd en dan even later freezed heel me windows.

Ik heb alle nieuwe drivers geïnstalleerd etc.
Op google zie je ook dan er meer dan 6mil resultaten zijn als je zoekt op windows 7 freeze (dus ik ben niet de enige) maar ik kan nergens een oplossing vinden.

Het is volgens mij een bug in windows 7. Zijn er nog meer mensen die dit probleem herkennen?

Asus p5n-d
4GB ram
2x 40gb raid-0 (windows 7)
750gb (met bestanden)
1TB (waar de bestanden op moeten komen van de 750gb)

Met vriendelijke groet,
Bart

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid: je PC loopt alléén vast tijdens het kopieëren van bestanden?

-edit- misschien heb je hier iets aan.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 09:37
Staat er iets in het logboek? bron/doel al volledig gescand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
Ja gescand geen fouten en jij me pc loop vast tijden het kopiëren van grote bestanden naar een andere harde schijf maar ook tijdens het downloaden van grote bestanden op die 750gb met utorrent.
Soms kopieert hij een film wel gelijk maar de andere hd maar de 2 loopt die weer vast en dan moet ik weer hard reset doen(gister echt al 40x gedaan ofzo)

En jij die update ook al geprobeert en nog wat andere opties van mensen en hotfixes maar niets wil werken (zoals bij iedereen die het probleem heeft)

[ Voor 18% gewijzigd door Silence op 05-07-2010 12:04 ]

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 09:37
En het logboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
Niks te zien alleen dat je een hard reset hebt gedaan

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is geen bug in Windows 7, maar een probleem op jouw installatie.

dat kun je overigens wel proberen te debuggen door How to generate a kernel or a complete memory dump file in Windows Server 2008 en Windows feature lets you generate a memory dump file by using the keyboard te gebruiken.

Je genereert dan op het moment van 'hangen' een zelfgemaakte BSOD en in de memory dump kun je dan vaak wel ergens een deadlocked driver terugvinden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
Ik ben er denk ik al achter. Heb 2GB ram eruit gehaald en nu is die niet meer vast gelopen. Dus kapotte ram.

Toch bedankt allemaal.

Inventaris - Steam

Pagina: 1