Canon 5100 BJC print niet

Pagina: 1
Acties:

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Topicstarter
Shit ik heb een probleem, moet ik wat uitprinten op mijn Canon 5100 BJC doet ie niets. Printer staat aan, een testprint van de printer zelf gaat goed, maar zodra ik hem aan een pc hang (w2k, nt4, win95) print ie niets, geen foutmelding, gewoon niets.

Heb al div. kabels geprobeerd, div pc's maar helaas. |:

Hij spoolt de opdracht, doet alsof die print en gooit dan de opdracht weg alsof ie geprint is (geen foutmelding oid.)

Wie o wie kan mij helpen. Heb al andere /nieuwe drivers geprobeerd. Herinstallatie gedaan, etc. maar niets helpt.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

- Ik zou zeggen dat de interface van je printer kapot is, hij print dan wel een testafdruk af maar hij kan niet met je comp praten terug naar de winkel :(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Hmmmm vaag. Ziet er na uit dat het probleem toch echt in de printer zelf ligt.
Aangezien je Div. kabels en pc's geprobeerd hebt. Misschien printerpoort van printer stuk?? Is het btw een bidirectionele printer? Anders is het helemaal vaag dat er geen een foutmelding verschijnt.
Zit er geen test software bij oid.
Maw ik denk dat het tijd is voor een nieuwe printer?

SUc6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Angelfire

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Topicstarter
Shit, ding is net 1 1/2 jaar oud, geen garantie meer, ga denk ik toch maar weer eens een HP proberen, mijn deskjet 500 doet het nl. nog steeds.

Verwijderd

stel je printer poort eens anders in: heb je epp maak hem ecp, heb je ecp maak hem epp

• Angelfire

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Topicstarter
Sorry, maar dat heb ik allemaal al geprobeerd, ook al andere kabels en pc's. Echter geen effect

• Angelfire

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Topicstarter
Heb net uitgevonden dat waarschijnlijk de electronica van mijn printer het heeft begeven, shit toch maar een nieuwe gaan zoeken. Iemand suggesties voor een printer die op Win2k Server draait, en geshared kan worden over een w2k netwerk????

En zeg alsjeblieft niet dat kan iedere printer want das niet waar.

Iedereen alvast bedankt (ook voor de reeds gekregen reacties.)

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Ik heb zo'n BJC 5000, dit ding zuigt ook als een achterlijke..net na de garantie, vlekkerig enz CANON :r

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Pagina: 1