in loggen

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:22
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet meer hoef in te logge als windows zich opstart als ik op annuleren klik en ik ga dan internetten dan moet ik overal me paswoord in typen en als ik gewoon normaal in log hoeft dat niet dus je word eigenlijk gedwonge in te logge als je een beetje lui ben. dus wie weet hoe ik altijd ingelogt kan blijven.
thnx
kRyPtO

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
TWEAKUI (te downloaden vanaf de Microsoft site) kan je automatisch inloggen bij de windows boot....

Welke Windows versie heb je?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Niet op annuleren drukken als windows start maar op ok. Daarna vraag windows niet meer om in te loggen.

Money for nothin' and your chicks for free

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Op zondag 11 maart 2001 14:03 schreef DeeJee het volgende:
Niet op annuleren drukken als windows start maar op ok. Daarna vraag windows niet meer om in te loggen.
Ja... maar dan ben je dus niet ingelogd, en dat was nou net de vraag >:)

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 19:47
uhmm welk inloggen ?

-wil die inloggen op een WinNT domein (en is dat nodig ? en wil je dat geautomitiseerd .. dan inderdaad TweakUI gebruiken)
-is het inloggen als "user" op een win95/98 computer ... (waarbij annuleren je inderdaad gewoon toelaat in de computer .. maar shares enzo werken dan niet meer) ... dan moet je dat user gedoetje zien te disablen .. wat mij altijd lukt door een hoop dingen in semi willekeurige volgorde te doen :)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:22
ik heb win98 2e editie.
bedankt voor de antwoorden :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 11 maart 2001 14:05 schreef Cpt.Morgan het volgende:

[..]

Ja... maar dan ben je dus niet ingelogd, en dat was nou net de vraag >:)
Goed lezen, DeeJee geeft aan dat je als gewoon een leeg wachtwoord moet inkloppen. Windows start dan automatisch door bij het inlogscherm en dan ben je dus WEL ingelogd. :)

Mare idd TweakUI is wel ook handig om hier voor te gebruiken EN voor alle andere features bij deze util! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1