[JS] Externe pagine laden in Javascript

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo,

Voor een Greasmonkey-script zou ik graag een stukje tekst in ene pagina invoegen die van een andere pagina afkomstig is. Het is een dynamische tekst, aangezien het van een PHP-pagina komt die wordt opgebouwd aan de hand van een get-variabele.
Het probleem is echter, dat ik geen idee heb hoe ik dat moet invoegen in de Javascript.

Ik zou dus graag een functie oid gebruiken/maken waarmee ik een complete (externe!) pagina als string kan importeren in de Javascript.
Heeft iemand enig idee?

Ik kan er eigenlijk niets over vinden op internet, omdat vrijwel alles leidt naar AJAX, en dat is hier dus geen optie omdat de twee sites op andere servers staan (het ene is Woningnet, het andere mijn server).

Groeten,
Ekkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Waarom kan het niet met ajax? Je kan toch gewoon iets ophalen van woningnet en dat in jouw pagina stoppen? En waarom moet het uberhaupt met javascript? Lijkt me iets wat je ook heel mooi server side kan doen..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
Misschien heb ik te weinig kennis van AJAX, dat is goed mogelijk.
Het gaat erom dat ik door middel van Greasemonkey op de website van Woningnet iets wil aanpassen.
Die data komt van mijn eigen server/website vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Wat is precies het probleem dan? Waarom zou het niet kunnen met ajax? Krijg een een foutmelding ofzo?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Met GM_xmlhttpRequest moet het lukken.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
Het is (dankzij deze opmerking) gelukt!
Bedankt
Pagina: 1