Ik vroeg me af of er een waardige en betere opvolger is dan de Onkyo TX-SR875
Momenteel ben ik ook sterk aan het overwegen om voor stereo de Denon PMA-1500 of de Cambridge Audio Azur 840a te kopen voor het beluisteren van mijn stereobronnen.
Omdat ik een beter stereogeluid wil hebben op mijn luidsprekers “Focal 826v”, daarom dacht ik dit op te kunnen lossen met een afzonderlijke versterker voor stereoweergave.
Het liefst en als het mogelijk is zoek ik alles in 1 toestel, dus goed in surround en goed in stereo, maar vrees dat het misschien niet mogelijk zal zijn?
Ik zoek dus een waardige en betere opvolger, deze moet dus aan de volgende eisen voldoen (budget +/- 1500 euro)!
• Bij standby de aangesloten Hdmi-bronnen toch doorlaten naar de Tv (dus reciever moet niet aanstaan)
• Beter stereogeluid weergeven
• Minder warm worden
• Lager stroomverbruik
• Luidsprekers voor Zone A en luidsprekers voor Zone B, kunnen schakelen
• Hdmi 1.4a
• Goede upscaling 1080p
• 4x Focal 826v en Focal cc800v + sub goed aansturen
• Sneller kunnen schakelen tussen de verschillende audio-bronnen
• Banaan-aansluitingen
• Enz..
Momenteel ben ik ook sterk aan het overwegen om voor stereo de Denon PMA-1500 of de Cambridge Audio Azur 840a te kopen voor het beluisteren van mijn stereobronnen.
Omdat ik een beter stereogeluid wil hebben op mijn luidsprekers “Focal 826v”, daarom dacht ik dit op te kunnen lossen met een afzonderlijke versterker voor stereoweergave.
Het liefst en als het mogelijk is zoek ik alles in 1 toestel, dus goed in surround en goed in stereo, maar vrees dat het misschien niet mogelijk zal zijn?
Ik zoek dus een waardige en betere opvolger, deze moet dus aan de volgende eisen voldoen (budget +/- 1500 euro)!
• Bij standby de aangesloten Hdmi-bronnen toch doorlaten naar de Tv (dus reciever moet niet aanstaan)
• Beter stereogeluid weergeven
• Minder warm worden
• Lager stroomverbruik
• Luidsprekers voor Zone A en luidsprekers voor Zone B, kunnen schakelen
• Hdmi 1.4a
• Goede upscaling 1080p
• 4x Focal 826v en Focal cc800v + sub goed aansturen
• Sneller kunnen schakelen tussen de verschillende audio-bronnen
• Banaan-aansluitingen
• Enz..