Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Tweakers ook bereikbaar van andere adressen

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:07
Ik wou Tweakers.net een keer in mijn hosts-bestand zetten om ervoor te zorgen dat ik met T.net ook op jullie site kan komen. Dat leek mij handig, ik typ namelijk erg vaak in de adresbalk T.net in en ga dan via Google naar jullie site. Maar om ervoor te zorgen dat ik Google wat minder belast :P , heb ik T.net even in mijn hosts bestand gezet. Alleen jullie site wil dat niet :'( Mijn Bladwijzerbalk gebruik ik meestal niet, terwijl ik al vaak genoeg heb geprobeerd om mijzelf aan te leren dat wel te doen...

Ik krijg deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://marcop.homeftp.net/plaatjes/wrong-host.JPG

En dit heb ik ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://marcop.homeftp.net/plaatjes/hosts-bestand.JPG

Dit lijkt mij niet fraudegevoelig (wat zou je trouwens, behalve de abbonementen, kunnen frauderen aan T.net?), aangezien je wel op de originele site terecht komt.

Marcop23

[ Voor 0% gewijzigd door marcop23 op 04-07-2010 10:42 . Reden: Typo... ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik geloof dat als je openDNS gebruikt, dat je wel een snelkoppeling kan maken, en dat OpenDNS het direct vertaalt naar tweakers.net, zodat je direct op de site komt.

[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 04-07-2010 11:05 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:35
Dit lijkt me niet echt een goede oplossing ;) Dan kunnen ze bij tweakers straks voor iedereen hostnames gaan invullen :P de een heeft t.net, de ander twkrs de andere tnet etc :P

Wat ik zou doen als ik jouw was is een bookmark aanmaken met de naam 't.net', als je dan in Firefox 't.' intikt, dan is tweakers.net bij mij de eerste suggestie, dan druk je op naar beneden en enter. En je bent nog sneller ook! :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Het is wel een issue; wij gaan geen cookies zetten op domeinen die niet aan ons toebehoren (security-risk), dus al zouden we dit 'toestaan' dan kan je alsnog niet inloggen en heb je er dus nog niets aan.

We zijn tweakers.net en niet t.net. Uiteraard zouden we voor ons 'onbekende' hosts kunnen redirecten naar tweakers.net (en dat doen we ook voor wel bekende hosts waarvan het domein wel in ons beheer is, zoals tweakers.be), maar dat zou feitelijk incorrect zijn en mogelijk een DNS fout verbergen.

De foutmelding (en bijbehorende HTTP status) is dus intentioneel en correct. Er zijn andere (betere) manieren om een 'snelkoppeling' via de adresbalk naar tweakers.net te maken dan door het op DNS/host niveau te 'spoofen'.

wontfix dus

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.