Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

w7 family pack (=upgrade) herinstall mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• marcelhijma
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 09:58
Weet iemand dit: Als je W7 family pack installeert (= upgrade) dien je bijvoorbeeld je bestaande WXP key op te geven, waarna deze niet meer te gebruiken is.
Wat nu als ik wederom een herinstall van W7 wil doen. Dan lijkt het me dat ik de oude WXP key niet meer kan opgeven, omdat deze al 'gedeactiveerd' is.

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:08
Ik denk dat dit wel mogelijk is. Ik weet of het in een keer kan, maar als het niet werkt en je hebt bewijs dat je de upgrade hebt gekocht, kun je naar Microsoft bellen. Die kunnen dan eventuele problemen met licenties oplossen.

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:04
Ik weet niet hoe het zit bij Family Pack Upgrades, maar bij mijn upgrade-dvd heb ik nooit een XP-key moeten invoeren...

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 13:39
Ik heb zelf de upgrade pack en ik heb één van de drie licenties op een nieuwe pc geïnstalleerd:

- installeer W7
- vul de cd key NIET in maar kies om later te activeren
- Windows start op met de boodschap dat je binnen de 30 dagen je key moet gebruiken
- vul de cd key van de upgrade pack in

Dit werkte voor mij perfect ongeveer een jaar geleden, ik vermoed dat dit nog steeds mogelijk is