Ik heb gisteren mijn venster laten openstaan terwijl ik niet thuis was en tijdens een hevige regenbui is er heel wat water in m'n kast geraakt die natuurlijk aan de bovenkant open is.
Nu, mijn vraag is wat er allemaal kapot kan zijn..
Even opsommen wat er in zit:
Asus P6T Deluxe
Core i7 920
HAF 932
9800GTX+
3x Corsair DDR3 XMS 2GB
Antec TruePower Trio 650watt
Voeding werkt nog als ik groen kabeltje doorlus naar zwart. Heb voltages uitgemeten met multimeter en deze zijn perfect binnen de marges.
CPU Fan enzo zijn allemaal aangesloten. Alles is zoals het systeem was toen het er nog niet op geregend had, Behalve dat het nu naast de kast op een houten bureau ligt.
CPU Appart testen kan ik niet aangezien ik geen 2 moederborden hebt met socket 1336.
Als ik m'n voeding er op aansluit branden de lichtjes van de knopjes erop wel maar als ik erop duw probeert hij even (Fan van voeding draait 0.1 sec fzo) en stop hij weer. Als ik die extra 4 pin 12v stekker uit m'n mobo trek start hij wel maar doet hij niets (Starten als in 'er gaan meer lichtjes aan op m'n mobo')
Bedankt op voorhand, Jv.
Noot: Ik heb totaal geen idee wat je nog meer nodig hebt van info.
Nu, mijn vraag is wat er allemaal kapot kan zijn..
Even opsommen wat er in zit:
Asus P6T Deluxe
Core i7 920
HAF 932
9800GTX+
3x Corsair DDR3 XMS 2GB
Antec TruePower Trio 650watt
Voeding werkt nog als ik groen kabeltje doorlus naar zwart. Heb voltages uitgemeten met multimeter en deze zijn perfect binnen de marges.
CPU Fan enzo zijn allemaal aangesloten. Alles is zoals het systeem was toen het er nog niet op geregend had, Behalve dat het nu naast de kast op een houten bureau ligt.
CPU Appart testen kan ik niet aangezien ik geen 2 moederborden hebt met socket 1336.
Als ik m'n voeding er op aansluit branden de lichtjes van de knopjes erop wel maar als ik erop duw probeert hij even (Fan van voeding draait 0.1 sec fzo) en stop hij weer. Als ik die extra 4 pin 12v stekker uit m'n mobo trek start hij wel maar doet hij niets (Starten als in 'er gaan meer lichtjes aan op m'n mobo')
Bedankt op voorhand, Jv.
Noot: Ik heb totaal geen idee wat je nog meer nodig hebt van info.