Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik stap over naar een andere provider, en dan kan ik natuurlijk niet mijn huidige voicemail behouden. deze is ong. 6 jaar oud. ik heb toen ooit eens voor een euro of 3 op een site een 'funny voicemail' besteld. nu ben ik gaan google-en en kwam ik er achter dat zulke dingen alleen nog te downloaden zijn als mp3tjes. maar ik zoek gewoon dat mijn voicemail wordt ingesteld met een voicemail bericht.
zo had ik ooit eens prins bernard die als mijn voicemail fungeerde.
weet iemand nog een site waar je kunt betalen voor een voicemail die mn eigen voicemail zelf instelt...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:06

DukeBox

loves wheat smoothies

i.p.v. dat je je voicemail inspreekt kan je hem ook gewoon tegen een speaker o.i.d. aanhouden ? Of ik snap je probleem niet echt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, maar dan is de kwaliteit niet optimaal. en het heeft vroegahhh gekund dat het automatisch kan.. lijkt me stug dat dat opeens geen mogelijkheid meer is :P

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als dat vroegah kon was het netwerkafhankelijk. En aangezien je overstapt naar een ander netwerk is dat sowieso niet meer mogelijk dan. Mobielttjes zijn enerzijds slecht genoeg in de gesprekskwaliteit en anderzeids goed genoeg met hun speakers om hem gewoon bij een luidspreker te houden imo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik bestelde bij een ringtonio achtige site, maar daar zie ik nergens meer 'bestel voicemail' ofzo

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 17:46

Roytoch

Nietes

De ideale kans om over te stappen op een normale voicemail :+

Overigens zou ik goed oppassen met funny ringtones en dergelijke, it aint like it used to be, de kans dat je opgezadeld wordt met een abonnementje a 12 euro de maand is levensgroot geworden. Daarnaast kan volgens mij dat hele bestellen niet meer, ik zie geen mogelijkheid voor zo'n ringtonio om die voicemail te wijzigen? Volgens mij is dat allemaal dicht, en kan je inderdaad alleen nog inspreken door middel van speaker ernaast.

Oh crapper, zinlosekick2010... had niet door dat ik in een oudere thread aan het typen was. Ala.

[ Voor 10% gewijzigd door Roytoch op 05-07-2010 17:11 ]

Welles

Pagina: 1