Toon posts:

Internet verbinding waar de helft uitvalt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Belkin Draadloze N+ Modem-Router. Installeren verliep niet vlekkeloos maar uiteindelijk is alles gelukt. Nu is het probleem dat mijn internet soms heel raar uitvalt, als ik op xfire zit en met firefox wat dingen doen, dan valt bij firefox de verbinding weg maar mijn xfire blijft aan. Ook als ik aan het gamen ben, mijn teamspeak uitvalt vanwege geen verbinding maar in de game blijft val ik niet uit. Ook heb ik het probleem dat ik voor andere op 1 plek blijf staan zodat zij mij makkelijk neerschieten en ik voor mezelf door blijf lopen. Voor andere en mij zwaar irritant, weet iemand raad?

Ik heb dus de Belkin Draadloze N+ Modem-Router

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:26
Een snoer proberen. Wlan kan maar 1 connectie tegelijk, en dat met minstens 5 ms lag wisselt het wat traag.
Downloaden met wifi gaat ook sneller met 1 of 2 connecties dan met 8, mbv usenet.
Dus tover ergens een mooi cat5 kabeltje vandaan. Als je gaat gamen.

Als je al een kabel hebt moet je nog even nalopen of alles bij het modem wel goed zit.
-Kabel modem-splitter-telefoonplug niet te lang?

En in het log van je router kijken helpt misschien ook wel... "Security Log" heet dat bij belkin volgens mij.

[ Voor 33% gewijzigd door jeroen3 op 03-07-2010 18:55 ]

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:21
Ik denk dat die router niet lekker is. Het lijkt erop dat hij willekeurig NT sessies weggooit, mogelijk omdat ie er niet veel aan kan.
Ben je toevallig tegelijk met torrents bezig?
Wireless kan absoluut wel meer dan 1 connectie aan.. daar heeft wireless zelfs helemaal geen invloed op.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:26
Ja kan wel. maar hij kan maar met 1 tegelijk zenden

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:21
Hoe bedoel je dat? Je kan prima met meerdere laptops tegelijk gamen EN internetten EN skypen en wat je ook maar wil op 1 enkel wireless accesspoint/router.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-02 10:54
jeroen3 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 19:28:
Ja kan wel. maar hij kan maar met 1 tegelijk zenden
In welke tijd leef jij nog? :+

Hier thuis met 3 PC's wireless verbonden en geen enkel probleem. Probeer eens een andere router/wireless access point :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet met Torrents bezig, meestal xfire-teamspeak-game.
En hij hebben zeg maar 2 laptops die er gebruik van maken en 2 pc's. Meestal staat de mijne aan en 1 laptop en in de avond nog wel is de andere computer. Maar die internetten en mailen beide.
Bij mijn oude Modem had ik hier geen last van, dat was het basis modem van Telfort maar ik had deze genomen voor draadloos internet. Moet ik een nieuwe kabeltje kopen cat5 of de log posten?
Pagina: 1