Moderatie punten kelderen !!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had eerst nog 107 moderatie punten op tweakers, een dag later niks gedaan had ik er nog maar 60 en nu nog maar 32.

Hoe kan dit ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houd die moderatie punten eigenlijk in hiero?? het moderaten enzo ken ik wel, maar waarom werken ze hier met punten?

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-10 20:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

RTFF! :P

Moderatie punten krijg je als je veel reactie beoordeeld.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, ik heb ook wel eens wat opmerkingen over mod-punten enzo gehoord, maar snap eigenlijk ook niet wat er bedoeld wordt.
Uitleg iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 14:04 schreef meendering het volgende:
RTFF! :P

Moderatie punten krijg je als je veel reactie beoordeeld.
Reacties beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online
Probleem is dus dat ik de mod punten met 30 per dag ineens verlies !! Soms verkeerd beoordeeld op een site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online
Voor elk moderatie punt kun je één reactie modereren. Om te voorkomen dat mensen hun moderatie punten op gaan sparen, hebben de modpunten een beperkte houdbaarheid van 1 week. De punten die dan nog niet zijn gebruikt, vervallen automagisch.
SHIT!!! konden ze dat niet eerder zeggen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 11 maart 2001 14:07 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

SHIT!!! konden ze dat niet eerder zeggen ???
Je bedoeld zeker: "Shit, waarom heb ik de FAQ nog niet gelezen. :)

[edit: Zelfs met niets kun je fouten maken ( )[space-bar]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Uit de FAQ
Modpunten zijn punten die je moet inleveren per moderatie. Iedere moderatie kost 1 punt. Punten ophalen is vrij eenvoudig (indien je ingelogd bent). Voor oplopend Tweakotine (zie andere Faq, betreft de hoeveelheid page-views die JIJ genereert) krijg je modpunten, bij oplopend (cumulatief) Karma (betreffende de kwaliteit van je postingen) krijg je ook modpunten. ieder karmapuntje omhoog betekend 3 modpunten. Veel meer punten verkrijgen is mogelijk met het plaatsen van een reactie. Iedere reactie levert 7 punten op. Maar aangezien een reactie ook je Karma kan verhogen, krijg je meer modpunten. Een reactie van -1 kost je karma, bij 0 gebeurt er niet veel en bij +1 verdien je een beetje Karma. Reacties die op +2, +3 of zelfs +4 niveau eindigen genereren heel veel karmapunten. Daarvoor krijg je dus Nog veel meer modpunten. Een goede +4 posting kan wel tot 100 modpunten opleveren.
Modpunten zijn een week houdbaar en verlopen daarna dus. De modpunten die je dus ziet verdwijnen zijn de punten die je vorige week hebt opgehaald en niet hebt uitgegeven.
Modpunten opbouwen door moderaties te doen
Yeah, right :P as if ...... :o
Pagina: 1