Asus ENGTS250 DK/DI/512MD3 gekocht bij maxict niets gekregen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338667

Topicstarter
Hallo ik zoek mensen die ook bij maxict een Asus ENGTS250 DK/DI/512MD3 hebben gekocht en nog niet gekregen.Weten hoe hun worden behandeld.

Op 14 juni heb ik de Asus ENGTS250 DK/DI/512MD3 voor 54,59 gekocht maar nog steeds niets gekregen
(art. 1851522) met ze gemaild maar helaas het is nog niet binnen maar als u wilt kunt u het omzetten naar een anders kaart of uw geld terug.
Heb ook al aangegeven dat ze ook de zelfde hebben maar met een WW er achter (Asus ENGTS250 DK/DI/512MD3 WW) dit staat voor dat je een World of Warcraft deurhanger er bij krijgt geef dan dit maar dat kan niet ik moet bij betalen nog eens 54 euro dacht het niet.
Als je verder zoekt op hen website naar de Asus ENGTS250 DK/DI/512MD3 hebben ze hem nu 2x er in staan en leverbaar onder art 1831672 maar ze geven niet thuis.
Ik heb het idee dat ze hem niet meer willen leveren voor die 54,59.

En het valt me op dat ze 2 prijslijsten er op na houden als je bent ingeloged via hun website rekenen ze anders prijzen als dat je via de pricewatch naar hun website gaat.

Zijn er persoon die dit ook mee gemaakt hebben?

MVG Oranjevan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Die 54 euro is een foutje.. Die kaart gaat normaal voor rond de 100 euro over de toonbank.. Dus ik denk toch echt dat je aan het kortste eind vist en bij moet gaan betalen.. Jammer maar helaas

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZJ220706
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-02-2021
Je weet dat de prijzen op de site van maxict EXCL. BTW is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 21:26
Xenomorphh schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:18:
Die 54 euro is een foutje.. Die kaart gaat normaal voor rond de 100 euro over de toonbank.. Dus ik denk toch echt dat je aan het kortste eind vist en bij moet gaan betalen.. Jammer maar helaas
+1. Wanneer een winkel een fout qua prijs heeft staan op de site, zijn ze niet genoodzaakt deze te leveren wanneer het prijsverschil te groot is en het geen aanbieding of scherpe actie kan zijn (genoeg topics over op GoT) Dus ik denk dat je toch je geld terug moet nemen, of bij moet betalen. niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299178

Inderdaad staat vaak in de voorwaaarden dat fouten qua prijzen en dergelijk op de website onder voorbehoud zijn.

Dit houd in de ze geen verantwoording afnemen wanneer dit van toepassing is.

Echter weet ik niet zeker hoe dit zit wanneer een bestelling al is gedaan,
en er ook al voor betaald is.

Want wanneer de site verkeerde prijzen geeft maar zelfs na bestelling af te hebben gerond en overboeking / contante betaling heeft plaats gevonden zijn op dat moment 2 partijen akkoord gegaan met de voor geschreven prijs als ik me niet vergis.

Misschien een goed plan om even een belletje te doen naar consumenten bond of consuwijzer te raadplegen.

Mogelijk dat het juridisch loket je hier ook bij kan informeren en misschien zelfs je gelijk kan geven.

Gezien consu bond enkel advies kan geven omdat het bedrag lager is dan 250 euro en juridisch loket vaak wel bij kleinere bedragen kan optreden.

Anyway veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 23:54
Juridisch is MaxICT verplicht het verkochte product tegen de verkochte prijs te leveren. Dat er een te lage prijs op voor product vermeldt stond kan pas een valide reden vormen als het verschil zo groot is dat de consument had kunnen vermoeden dat het een foute prijs betrof. Een prijsverschil van slechts 100% valt daar niet onder, je zit met dat argument namelijk al rap in komma-land en dus prijsverschillen van 1000%.

Probleem in deze is echter wel het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica