Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HKC 4673GD DVD-drive inbouwen

Pagina: 1
Acties:

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:34
Ik word helemaal gek.. dit is me nog niet eerder overkomen. Voor familie ben ik een nieuwe (budget) PC in elkaar aan het zetten en heb daarvoor de HKC 4673GD kast gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://www.hkc-europe.com/UploadFiles/20096221028433849fatadatakocua8jcom.jpg
Ondanks bijna 20 jaar computer ervaring lukt het me niet om een DVD-drive in te bouwen in deze kast.

Vanaf de voorkant is het niet mogelijk om een DVD-drive in te schuiven omdat er een plastic klep zit die ik inmiddels al met geweld heb gesloopt. Normaalgesproken zit er een bracket per 5,25" bay die je weg kunt nemen en ik ging er vanuit dat dat hier ook het geval was. Echter de bovenste 2 bays zijn 1 massief plastic geheel.
De voorkant kan niet van de kast af (geponst).

De DVD-drive vanuit de binnenkant naar buiten duwen was mijn volgende plan maar dit lukte ook niet, zelfs niet na verwijdering van de voeding. Het plastic van de drive is net te breed om door de metalen vernauwing te komen..

ZUCHT

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hier is de voorkant los

Afbeeldingslocatie: http://www.hkc-europe.com/lingfile/2009941641354182teggubbavani8jcom.jpg

aan die vier wat grotere gaten aan de voorkant (1cm?)te zien zou het wel een kunnen lukken met een flinke ruk

Iperf

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:34
Hm, knappe jongen die dat frontpanel eraf trekt :)

Ik heb het inmiddels anders voor elkaar.. na een tijd prutsen heb ik met veel moeite de plastic bezel van de DVD drive afgewrikt, het plastic frontje van de drive tussen het frontpanel van de kast en het metaalwerk omhoog gevist met een tiewrap...

Daarna de drive zonder frontje van binnen uit naar buiten geduwd en weer in het omhoog geviste frontje geduwd... uiteindelijk werkt het

Volgende keer beter een kast kopen van een beetje degelijke kwaliteit :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13