Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen met phatfusion multibox

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen!

ik gebruik multibox voor een site die ik nu aan het maken ben, en loop tegen een probleem op.
ik wil in multibox gebruiken als iframe om een pagina in te laden, en dit werkt top. mijn probleem is dat de maat van de multibox te klein is voor de pagina die ik wil inladen.
heeft iemand enig idee hoe je de grootte van de multibox aan kan passen?
ik zou het heel erg waarderen als iemand mij kan helpen want loop tegen een deadline aan :/

alvast bedankt! :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? Kan je niet gewoon de width en height zetten?
offtopic:
Die deadline heb je aan jezelf te danken ;) Is het voor school overigens? Zo ja, dan had je je zeker in de materie moeten verdiepen

[ Voor 42% gewijzigd door Creepy op 03-07-2010 09:17 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
het is niet voor school :P en heb al veel geprobeert, overal op gegoogled maar het lukt maar niet :-( ga nu naar me werk en ga vanavond verder proberen maar zou het heel fijn vinden als iemand anders het lukt oid, zodat ik vanavond verder kan gaan met mijn website :P

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Als ik op hun eigen site kijk gebruiken ze gewoon

rel="width:400,height:300"

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sorry hoor maar zoals Bosmonster zegt staat het gewoon direct op hun site. Als je daar niet uitkomt dan vraag ik me af of je hier wel mee bezig moet zijn icm. deadlines, sorry.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 11:35

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zie Bosmonster en Cartman!. Gelieve in het vervolg gewoon even naar de documentatie kijken ipv hier een topic te openen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.