Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag heeft van alles iets.
Hopelijk zit ik hier goed.

Ik wil namelijk een .gif maken waarin te zien is hoe convolutie werkt.
Er staan een heleboel .gifjes op het internet.
Maar de .gif die ik wil maken moet wat meer toegespits zijn op het specifieke onderwerp.

Ik heb al op verschillende manieren gezocht op google zonder succes.
Tevens al gekeken of ik via online editors een gif bestand kan bewerken.

Hoe kan ik het beste zo'n animated gif maken of evt. bestaande aanpassen?
Matlab? Paint shop pro?........

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Het lijkt me met een tool als matlab makkelijker. Dan kan je gewoon je frames laten genereren en daar vervolgens een animated gif van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.Evil
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
Ulead's Gif Animator :-) de nummer 1 wat mij betreft. Nu kan ik me herinneren dat ik een tijd terug heb gezocht naar freeware gif editors/animators en van een koude kermis terug kwam, misschien dat je nu meer geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook al gekeken naar freeware maar ook weinig succes.
Tis voor me werk dus freeware niet vereist.

Het is de bedoeling dat ik meerdere gifs maak dus een programma wat automatisch gifs genereerd als ik wat formules invoer zou wel lekker lui zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als je werk niet vies is van een goed pakket aanschaffen, zou ik voor ImageReady van Adobe gaan. En als het even kan, ook gelijk Photoshop, mocht dat wat toevoegen.

Ik ben iemand die ImageReady vaak een parasiet vindt in mijn Photoshop-installatie, maar het zit er vast niet voor niets in. O, wait, outdated informatie. ImageReady wordt niet meer doorontwikkeld, de functionaliteit zit nu in FireWorks: Wikipedia: Adobe ImageReady

In ieder geval, als je professionele tools wil, zou ik daar naar kijken. Je koopt daarmee een behoorlijke garantie op compatibiliteit met allerlei formaten, een fijne interface (minder frustratie en sneller werken), een stukje hulp vanuit Adobe.

Kun je eens een voorbeeldje posten van convolutie in een gifje (ik kan me er echt niet veel meer bij voorstellen dan het omgekeerde van evolutie... ;) ) en wat zou matlab uitspugen dan?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Volgens mij gebruikt men hier Mathematica, misschien dat dat lijkt op wat je zoekt. Ik ben niet zo thuis in de math-pakketten.

Ziet er wel hip uit:
Afbeeldingslocatie: http://mathworld.wolfram.com/images/gifs/convgaus.gif

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dark Blue schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:02:
Als je werk niet vies is van een goed pakket aanschaffen, zou ik voor ImageReady van Adobe gaan. En als het even kan, ook gelijk Photoshop, mocht dat wat toevoegen.
ImageReady? Dat bestaat sinds 2007 al niet meer.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1