Toon posts:

Zolid Hi-Speed DVD maker. opnemen van Xbox360

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje,
mijn vader heeft laatst een Zolid Hi-Speed DVD maker gekocht, het werkt perfect en het bijzittende programma ook.
maar ik zou dat graag willen gebruiken voor mijn xbox 360 om daar filmpjes van op te nemen,
weet iemand misschien hoe dit werkt?

conecten kan via; Markey076 [@] live [dot] nl / www [dot] chekthem [dot] hyves [dot] nl

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 13:23 ]

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-02 13:42

the mod man

iets van beeldmaker

Ik zou even het mailadres en hyves adres uit je post halen wil je niet onder de spam komen (niet van tweakers zefl maar van de grote boze buitenwereld. of anders iets veranderen naar: (Markey 0 7 6 [@] hot....) dan weten wij wat je bedoelt maar is je adres niet automatisch te vinden

I can't wait to shoot!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 22:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Markey, aller eerst welkom op GoT. Als het goed is ben je bij het registreren enige FAQ's en huisregels tegen gekomen. Onder de huisregels valt onder andere dat wij hier van een ieder enige eigen initiatief verwachten. Dit kun je tonen in een topicstart door aan te geven wat je reeds zelf hebt geprobeerd om een probleem te verhelpen.

Dit mis ik geheel in jouw topicstart, GoT is geen helpdesk waar je even je vraag dumpt en direct een passend antwoord terug krijgt. Ook het aanmaken van een topic om vervolgens verder te willen gaan via e-mail bied geenbijdrage aan dit forum, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.