Het gaat over het High-end gamesysteem,
er wordt gekozen voor het logitech X-530 setje.
Dit setje vertoont problemen, zie ook deze reviews door mede tweakers:
productreview: Logitech X-530 review door Bor
productreview: Logitech X-530 review door Thijs_O
Het heeft problemen met 'plopjes' en radio ontvangst over de set.
Deze problemen zijn verholpen in het nieuwe setje, namelijk de x-540. Deze kost €14,- meer, maar vertoont deze problemen niet. Plopjes en radio ontvangst zijn vrij serieuze problemen als je in een game zit.
Verder snap ik niet waarom er voor 6gb triple channel geheugen @1333 word gekozen inplaats van 4gb dual channel geheugen @2000
De verklaringen waarom een onderdeel gekozen is, zijn niet duidelijk. Er word niet verteld wat het voordeel is van dit onderdeel of het nadeel etc.
Wellicht verwacht ik er te veel van, maar ik had vooral verwacht te zien waarom dat specifieke onderdeel de beste koop is.
er wordt gekozen voor het logitech X-530 setje.
Dit setje vertoont problemen, zie ook deze reviews door mede tweakers:
productreview: Logitech X-530 review door Bor
productreview: Logitech X-530 review door Thijs_O
Het heeft problemen met 'plopjes' en radio ontvangst over de set.
Deze problemen zijn verholpen in het nieuwe setje, namelijk de x-540. Deze kost €14,- meer, maar vertoont deze problemen niet. Plopjes en radio ontvangst zijn vrij serieuze problemen als je in een game zit.
Verder snap ik niet waarom er voor 6gb triple channel geheugen @1333 word gekozen inplaats van 4gb dual channel geheugen @2000
De verklaringen waarom een onderdeel gekozen is, zijn niet duidelijk. Er word niet verteld wat het voordeel is van dit onderdeel of het nadeel etc.
Wellicht verwacht ik er te veel van, maar ik had vooral verwacht te zien waarom dat specifieke onderdeel de beste koop is.