ik las net in de Galaxy S review het volgende:
ook het volgende vond ik nogal raar:
verder is de zoekknop zoals vermeld verstopt onder de linker touchknop, even vasthouden en je kan zoeken.
Echter kan dit weldegelijk onder instellingen -> landinstelling en tekst -> samsung toetsenbord -> XT9 'voorspellende tekst' aanvinkenEen woord kan overigens ook worden toegevoegd door het op de 'ouderwetse' manier te typen, waarbij de aangeslagen letters even blauw oplichten. De tekstvoorspelling werkt dan overigens niet, maar op zich werkt ook dit systeem prima. Het toetsenbord is van de juiste grootte, ook in de portraitmodus.
ook het volgende vond ik nogal raar:
Als ik zelf kijk is er van het interne geheugen (8gb) 2 beschikbaar voor applicaties en 6 voor dataToch zijn er een paar dingen mis: zo is de software niet altijd even snel en soms blijft het toestel even hangen. Wellicht heeft dat te maken met het trage wegschrijven naar het geheugen: het toestel gebruikt vaak de interne sd-kaart in plaats van het interne geheugen. Door een kleine tweak toe te passen wordt het toestel sneller, wat niet de bedoeling geweest kan zijn. Aan de andere kant is zonder die tweak wel veel meer ruimte beschikbaar voor de installatie van applicaties: bijna 7GB.
verder is de zoekknop zoals vermeld verstopt onder de linker touchknop, even vasthouden en je kan zoeken.
[ Voor 39% gewijzigd door GoldenSample op 02-07-2010 12:23 ]
Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.