Foutje in Galaxy S review

Pagina: 1
Acties:

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik las net in de Galaxy S review het volgende:
Een woord kan overigens ook worden toegevoegd door het op de 'ouderwetse' manier te typen, waarbij de aangeslagen letters even blauw oplichten. De tekstvoorspelling werkt dan overigens niet, maar op zich werkt ook dit systeem prima. Het toetsenbord is van de juiste grootte, ook in de portraitmodus.
Echter kan dit weldegelijk onder instellingen -> landinstelling en tekst -> samsung toetsenbord -> XT9 'voorspellende tekst' aanvinken

ook het volgende vond ik nogal raar:
Toch zijn er een paar dingen mis: zo is de software niet altijd even snel en soms blijft het toestel even hangen. Wellicht heeft dat te maken met het trage wegschrijven naar het geheugen: het toestel gebruikt vaak de interne sd-kaart in plaats van het interne geheugen. Door een kleine tweak toe te passen wordt het toestel sneller, wat niet de bedoeling geweest kan zijn. Aan de andere kant is zonder die tweak wel veel meer ruimte beschikbaar voor de installatie van applicaties: bijna 7GB.
Als ik zelf kijk is er van het interne geheugen (8gb) 2 beschikbaar voor applicaties en 6 voor data

verder is de zoekknop zoals vermeld verstopt onder de linker touchknop, even vasthouden en je kan zoeken.

[ Voor 39% gewijzigd door GoldenSample op 02-07-2010 12:23 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
points taken, gefixd :)

Dank voor het melden. Bij het gedeelte over de Zoek-knop nog even verduidelijkt wat ik bedoelde: er is geen dedicated Zoek-knop en kennelijk schrijft Google dat niet meer voor :)

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
De vraag is dan wel weer, is een dedicated zoekknop wel een minpunt?

Voor iets wat je niet veel zult gebruiken, vind ik het weglaten van een zoekknop in dit geval een goede beslissing. Het ingedrukt houden van de linker touch-knop vind ik zelf dan de juiste oplossing, uit oogpunt van gebruik en design.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Nee, dat is het niet. Minpunt dus weggehaald :)

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:08

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

De Samsung bureaublad kan volgens mij maar maximaal 7 pagina's tonen en niet 10.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.