Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Op google heb ik gekeken naar een aantal reviews voor dit beeldscherm, helaas heb ik niets kunnen vinden.
Wie heeft er hier op Tweakers ervaring met dit beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Ik heb deze gekocht voor een klant. En ik ben er zeer tevreden over. Als je een Hd film afspeelt dan komen de kleuren waarschijnlijk door de hoge contrastratio op je af! Erg mooi! Van ghosting heb ik niets gemerkt bij het testen van spellen. Misschien ligt het aan je videokaart? Ik heb hem getest op een HD 3650 en staat bij het opstarten en bij normale applicaties op GPU 200mhz en Memory 612mhz. Bij HD blijft ie bij deze instellingen pas bij zware video editng gaat ie omhoog. Ik heb hiervoor ook al een Acer 21.5 inch VGA (vorig jaar) aanbevolen en deze steekt er wat betreft kleuren maar met name helderheid boven uit. Niet heel veel want deze schermen zijn gewoon goed en hebben een lekker mat scherm. Als het beeld donker is (zwarte achtergrond) dan is ie ook zwart maar zijn de lettertypes of fonts wel helder wit. Feature set heeft volgens de reviewer 3 sterretjes maar geloof me de instellingen die je hebt zijn voldoende hoor!! Het scherm heeft volgens de specs een LED edge-lit. Hij is qua vorm gewoon lekker rechthoekig. Kopen zou ik zeggen!

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said