2 internet verbindingen in 1 pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:38
Ik heb hier een laptop met 2 verschillende internet verbindingen.

Nu wil ik er 1 gebruiken voor bijvoorbeeld RDP en de andere voor internet explorer.
Maar is dit echter wel mogelijk zonder al te veel problemen?

Reden ertoe is niet belangrijk maar het lijkt me interessant om eens te kijken hoe zoiets in zijn werk gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 08:16
tha_crazy schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:36:
Reden ertoe is niet belangrijk maar het lijkt me interessant om eens te kijken hoe zoiets in zijn werk gaat :)
Ik kan heel hard UTFS neerknallen maar...

Zijn aardig wat topics hier op GoT en ook via Google is er meer dan genoeg informatie over te vinden.
Verwacht dus ook dat je topic (net als de andere gerelateerde topics) geen lang leven zal hebben.

Ofwel hetzelfde als je topic welke gisteren gesloten is, had je makkelijk zelf kunnen vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Uberprutser op 02-07-2010 10:40 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:38
Ballebek schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:39:
[...]

Ik kan heel hard UTFS neerknallen maar...

Zijn aardig wat topics hier op GoT en ook via Google is er meer dan genoeg informatie over te vinden.
Verwacht dus ook dat je topic (net als de andere gerelateerde topics) geen lang leven zal hebben.

Ofwel hetzelfde als je topic welke gisteren gesloten is, had je makkelijk zelf kunnen vinden.
Nou ik zit zelf ook al uitgebreid te zoeken mar ik kom alleen maar uit op Dual Wan routers en Loadbalancing waar ik niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ROUTE ADD x.x.x.x MASK 255.255.255.255 x.x.x.x x.x.x.x IF xxx
ROUTE PRINT 192.*
enzovoort

dit is wel op basis van ip maar zo het makkelijks wat in me op komt

[ Voor 167% gewijzigd door Proxx op 02-07-2010 11:08 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)