Toon posts:

LG HB965TZ icm Mediabox en 42LE8500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende samenstelling:
- 42LE8500
- Mediabox AN WL- 100
- HB965TZ

Ik heb de Home Theater Set aangesloten via de Mediabox via HDMI-out naar HDMI in op de Mediabox.

Nu is het echter zo dat mijn TV-geluid niet te horen is via de Home Theater Set.
Dat terwijl de rest naar behoren werkt.

Is het uberhaupt mogelijk om TV-geluid via de Mediabox over de Home Theater Set te laten horen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Audiokabel vanaf de analoge audio uitgang of vanaf de S/PDIF naar een ingang van de LG HB965TZ leggen? Neem aan dat er in de manual wel iets staat over audio uitgangen en hoe je audio vanaf de tv over een extern home cinema apparaat krijgt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Reactie van LG:
Om geluid vanuit uw tv af te spelen op een Home Cinema Set adviseren wij u gebruik te maken van een "glasvezelkabel". Deze dient u aan te sluiten op de " Optical Digital Audio Out" uitgang op uw Mediabox en door te linken naar uw Home Cinema Set. Vervolgens gaat u naar het menu "Geluid" op uw tv en schakelt u de geluidsboxen handmatig uit.

Na deze stap te hebben gedaan krijg ik nog steeds geen geluid over mijn Home Cinema Set.

Wanneer ik de Home Cinema Set rechtstreeks aansluit op de TV krijg ik wel geluid over de Home Cinema Set.

Heeft iemand enig idee waarom ik dit niet krijg wanneer ik de Set aansluit via de mediabox?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Heb je wel het goede kanaal/input/bron gekozen op de LG HB965TZ, dus waar de Mediabox op aangesloten is?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en heb overigens alle opties getest.

Wanneer ik de HDMI + optische geluidskabel die ik normaal in de tv(wanneer het wel werk)
Aansluit op de mediabox (wat maar op een manier mogelijk is) hoor ik gewoon niets.

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik heb de HB600 wat volgens mij dezelfde set is met alleen andere speakers. Ik gebruik de opt-out van de media-box en opt-1 van de HB600 en dan op de aux knop drukken op de afstandbediening totdat opt 1 er staat en dan doet die het perfect.

Vanaf mijn humax decoder loopt de hdmi naar de mediabox en voor blue-ray loopt de hdmi vanaf de hdmi-out naar de mediabox. Wel moet je even de audiosync wat vertragen (ik heb hem op 40 ms staan voor digitale tv).

[ Voor 16% gewijzigd door tsjech@ op 08-07-2010 10:28 ]

Pagina: 1