Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal maanden geleden een Xtreamer pro binnengekregen en heb daarbij een externe harde schijf gekocht (WD My Book Studio).

Vandaag de xtreamer pro aangesloten, al mijn films/muziek/foto's op de harde schijf gezet, ging allemaal heel eenvoudig. Maar de Xtreamer Pro herkent de externe harde schijf niet. Een film van een USB stick speelt ie feilloos af.

Wat is er aan de hand? Kan iemand me helpen? Is niet iedere harde schijf compatible met de xtreamer? Ik kan er op het forum van xtreamer niets zinnigs over vinden. Of is er iets met de instellingen van de harde schijf? Kan ik deze aanpassen zodat de Xtreamer hem wel herkent?

Heeft iemand tips/adviezen?

Ik heb hem als fat geformateerd en dat werkt inderdaad. De kwaliteit is vind ik erg slecht en ik kan grote bestanden (film van 4,5 G) er niet op zetten.

Is er nog een andere manier?

Michael Night; wat zou ik dan precies met NTFS moeten doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 21:40 . Reden: geformateerd naar fat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Handleiding kijken en heb je al eens op google gezocht.

Kijk eens wat de Xtreamer aan kan kwa format en wat je HDD is.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16
Formatteer de hdd eens als fat? Waarschijnlijk werkt het dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De Xtreamers formatteren standaard als NTFS.. dat staat ook in de handleiding als het goed is.

Heb je een mogelijkheid om dit via het Xtreamer menu te doen (zit onder je settings, helemaal rechts)?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reacties. Ik heb op google gezocht en op de xtreamer site. Ik kan nergens vinden dat de xtreamer maar een specifiek formaat HDD aankan.

Ik kan in settings alleen onder het menu A/V en dan vervolgens TV system NTSC vinden (geen NTSF). Daar krijg ik het niet mee opgelost. In de handleiding staat niets. Die is heel beperkt. alleen de basis aansluitingen staan daarop.

Oja en ik werk op een macbook.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slotemaker
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10-2024
download eens de official Xtreamer Pro handleiding @:

http://gator884.hostgator...ro_UserManual_English.pdf

En lees vanaf pagina 19 t/m 20

Pas wel op, als je deze stappen uitvoert word de hele harde schijf weer leeg gegooid.

Suc6
Pagina: 1