Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-07 17:56
Hallo Tweakers,

Ik heb ongeveer anderhalve maand geleden een nieuwe TV aangeschaft bij de Media Markt te Breda, namelijk de Samsung UE32B6000.
Ik ben erg te spreken over de beeldkwaliteit en de geluidskwaliteit overall, maar ik zit ook al anderhalve maand met een probleem. Wanneer de TV aanstaat, vertoond deze 75% van de tijd een hoog, krakend geluid (denk aan het geluid van een krekel, maar dan.. continu). Ik heb het nu een tijdje aangehoord en heb met goede hoop gedacht dat het naarmate de tijd verstreek het misschien weg zou gaan, dit was dus niet het geval. Ik heb geen idee whatsoever wat het is en/of ol er iets aan kan doen.

Eerst dacht ik dat het uit de voeding van de TV zelf kwam, maar dit was niet het geval naar nog eens goed luisteren. Het blijkt uit de bovenkant in het midden van de TV te komen, of dat heb ik tenminste geconstateerd.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of er iets aan gedaan kan worden? If not, zou ik hiermee terug kunnen gaan naar de winkel?

Alvast bedankt!

Edit: Ik heb een topic gevonden speciaal voor dit type TV, ik zal mijn vraag daar posten =)

[ Voor 4% gewijzigd door Uchiha1911 op 01-07-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee wat het is maar gewoon mee teruggaan. Valt onder garantie.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 21:24 ]