iPod Touch 3G, 8GB VS 32/64GB

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
hallo,
ik open dit topic omdat de mensen hier veelal veel technisers zijn dan ik en mijn vraag luidt:
wat is 'beter' en wat is er anders aan de twee ipod versies?
met andere woorden welke moet ik kopen?
ik hoor het graag en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

2e hit op google: klikkerdeklik
offtopic:
Had je zelf ook kunnen vinden, toch? ;)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
of moet ik wachten tot dat apple de nieuwe touch aankondigd; wat zou er dan anders of aan toegevoegd worden?
ik zei het: iedereen hier is veelal slimmer en handiger :P

[ Voor 26% gewijzigd door matthijsg op 01-07-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:20

Metten

ik hou het graag simpel

In de nieuwe iPod touch, die waarschijnlijk in september geintroduceerd wordt (wanneer hij ook daadwerkelijk te krijgen is moeilijk te zeggen, meestal binnen 1 tot 4 weken) kan je een aantal verbeteringen verwachten die ook in de iPhone 4 zitten:

-Retina display (960*640 resolutie ipv 480*320 -->beeld is veel scherper
-Apple A4 processor 800 tot 1000 Mhz --> games en applicaties draaien sneller
-Gyroscoop --> veel nauwkeuriger besturing van games
-Front-facing camera tbv Facetime
-waarschijnlijk 512MB ram ipv 256MB
-heel misschien ook een camera aan de achterkant ??
-capaciteit blijft waarschijnlijk hetzelfde

Daarnaast zal het ontwerp waarschijnlijk anders zijn en zal de batterij iets lange meegaan

Bovenstaande is puur speculatie, maar ik denk niet dat ik er heel ver vanaf zit. Mocht je niet tot september/oktober willen wachten dan raad ik je ten sterkste af om nu de 8GB variant te nemen: die is echt zwaar achterhaald, zeker met het oog op toekomstige software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
Metten schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:12:
In de nieuwe iPod touch, die waarschijnlijk in september geintroduceerd wordt (wanneer hij ook daadwerkelijk te krijgen is moeilijk te zeggen, meestal binnen 1 tot 4 weken) kan je een aantal verbeteringen verwachten die ook in de iPhone 4 zitten:

Daarnaast zal het ontwerp waarschijnlijk anders zijn en zal de batterij iets lange meegaan

Bovenstaande is puur speculatie, maar ik denk niet dat ik er heel ver vanaf zit. Mocht je niet tot september/oktober willen wachten dan raad ik je ten sterkste af om nu de 8GB variant te nemen: die is echt zwaar achterhaald, zeker met het oog op toekomstige software updates.
oke maar dan ben ik zo'n 250 euro kwijt om daarna weer misschien een nieuwe te kopen,
misschien handig ter informatie:
  • ik ga er veel app's op gooien, met name games, ben een gamer.
  • films, en ja egt waar, films
  • en natuurlijk muziek.
  • en natuurlijk mail ff checke en niewes en zo, een zak pc dus
maar goed, niet egt veel verandereing, eigelijk alleen updates van het geen dat er al is en misschien denk ikk ook een camera maarja, ik hoef geen camera, als ik zie hoeveel foto's ik neem met mijn mobiel had ik net zo goed een mobeil zonder camera kunnen kopen.
maar goed, updates dus, niet iets vijzonders (vergelijking: de revolutie van gamecube naar wii was groot, het was anders, de overstap van ps2 naar ps3 was minder groot, begrijp me niet verkeertd, maar de verandiring in vergelijking met de wii viel mee) het is net zo als de ps2 naar ps3 versie, niet zo'n hele grote verandering duss

[ Voor 2% gewijzigd door matthijsg op 02-07-2010 14:47 . Reden: extra info toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:49
Metten schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:12:

Zelf weet ik niet of ze 'alle features' daadwerkelijk gaan implementeren bijvoorbeeld:

- Retina Display (misschien) ik zou er mijn geld niet op inzetten.
- A4 processor, zeer goed mogelijk
- Gyroscoop, check
- Front facing camera, denk het niet, er zit ook geen gewone camera in, en ook geen microfoon?
- Achterkant camera, denk het niet
- 512MB geheugen, mogelijk
- capaciteit hetzelfde, goed mogelijk idd, max 64GB

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
ZpAz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:43:
[...]

Zelf weet ik niet of ze 'alle features' daadwerkelijk gaan implementeren bijvoorbeeld:

- Gyroscoop, check
- Front facing camera, denk het niet, er zit ook geen gewone camera in, en ook geen microfoon?
ik hoor het al, ik ga hem denk ik gewoon kopen, de 32 gb, een smak geld maar gaat zeker twee jaar mee, game, muziek en filmpjes, wat wil je nog meer maar als iemand nnog raad weet of een goedkope winkel, zeg ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:20

Metten

ik hou het graag simpel

ZpAz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:43:
[...]

- Gyroscoop, check
Die frontfacing camera baseer ik op de aankodiging van apple dat ze massa's (vele miljoenen) facetime devices willen gaan verkopen in 2010. Dat zou steve nooit zo gezegd hebben als hij daar alleen iPhones mee bedoelt. Er moet op zn minst een facetime enabled iPad aankomen en de iPod touch lijkt me ook reeel. En software die het mogelijk maakt op macs natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:49
Op de iPad moet je het ding recht voor je uithouden wil je een beetje normaal beeld hebben, anders zit je tegen de kin van de ander aan te kijken. Dat lijkt me niet echt wat.

Een iPod Touch lijkt me ook niet, aangezien 'facetime' pas geactiveerd wordt wanneer je naar iemand belt (zonder account oid dus, en hoe wil je dan bellen naar een iPod), dan wordt er gecontroleerd of die persoon een 'face-time' enabled device heeft, en dan kan je overschakelen op facetime.

[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 04-07-2010 12:50 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
matthijsg, welkom op GoT :w

We verwachten op GoT wat eigen inzet. De vragen die je stelt in de startpost zijn uitstekend zelf te beantwoorden. Je hoeft maar op de site van Apple te kijken bij de specificaties en je vragen worden beantwoord. Maar ook de startpost van het iPod touch topic bevat de info die je zoekt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.