Aangezien ik last had van twee hardnekkige en irritante errors die volgens mij te maken hadden met mal- of spyware, besloot ik de computer eens aan wat grondige test te onderwerp. Zo heb ik Malwarebytes Anti-malware uit proberen te voeren alsook hijackthis en avg. Alledrie waren ze goed aan het draaien tot opeens de computer uitviel. Toen kreeg ik op een gegeven moment het CHKDSK scherm dat de harde schijf op fouten controleert en na een tijdje start hij weer opnieuw op. Daarna kwam ik in het scherm waarin je kan kiezen hoe op te starten, de keuzes zijn veilige modus, veilige modus met netwerkprompt, veilige modus met opdrachtprompt, laatst bekende goede configuratie, normaal, etc. Jullie kennen dat scherm vast. Maar welke optie ik ook kies, ik kom elke keer weer terug bij CHKDSK en vervolgens dit scherm. Ik zit dus in een loop. Hoe kom ik hier uit?
Zijn mijn eerste opties herstelconsole en dan bootcfg /rebuild of fixboot? en daarna fixmbr etc?
Ik hoor het graag!
Dank
Zijn mijn eerste opties herstelconsole en dan bootcfg /rebuild of fixboot? en daarna fixmbr etc?
Ik hoor het graag!
Dank