Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lord.Bachus
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16-01-2014
Een interesante rumor die volgt op het nieuws betreffende Android 3.0 gisteren.

http://phandroid.com/2010...ead-at-end-of-year-rumor/

HTC Sabre.

2 Ghz processor
1280x720 resolutie
10 Mpix camera
Gingerbread (Android 3.0)

Voor het einde van het jaar ....

Dat gaat wel heel erg snel dan... Al meer geruchten gehoord over deze telefoon en ook al andere namen. Meestal gaat het dan trouwens over een dual core 1Ghz processor of een 1,2 Ghz processor.

• libero
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 25-05 20:05
sjezus, niet normaal, ik heb 5 minuten geleden mn samsung galxy binnen gehad, nu al verouderd.
1080p, 10 megaixel wat gaat het allemaal snel.
hoe moet ik dat uitleggen aan opa?

• cxavier
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van..

Knight who says 你

• verbraakje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15-06 19:50
ik geloof het wel google is samen met een aantal mobile producenten goed bezig de wereld te veroveren apple kan inpakken en wegwezen!

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• DBreda
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10-06 14:49
Zo blijf je altijd bezig... Ik ben nu aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Komt er op de korte termijn nog iets nieuws uit van HTC of blijft de Desire nog eventjes het paradepaardje?

DBreda wijzigde deze reactie 01-07-2010 23:51 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05-05 21:17
als reactie op motorola...
Laat ze maar doen! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
tigid schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:31:
Inderdaad, deze specs klinken te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

Ilya

Eat your brain?

What a load of crap :Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• libero
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 25-05 20:05
quote:
tigid schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:31:
het zou wel kunnen hoor, 8/10 megapixel is er al op telefoons, 1080p video is al aangekondigd door verschillende leveranciers. 2 ghz. heb ik nog nergens gezien, maar zou zomaar kunnen, maar ik verwacht eerder dat het 1ghz. dual core is, de samsung 1 ghz. dual ore is ng vrij recent...
maar wie weet, over 3 jaar kun je 3d eetbare pizza's uit je mobiel laten komen.

god waar is de tijd van 1999 toen kon je alleen nog op tankstations bellen met green frog oid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Ja technisch gezien kan het allemaal vast wel. Maar deze combinatie van uberhighend-specs zul je waarschijnlijk niet zo snel terug gaan vinden op een smartphone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-06 01:24
Tegen de tijd dat dat ding uit is spreken ze alweer over 4ghz, bovendien is Sprint US only dus hebben wij er niet zoveel aan.

Mijn hardware: PS4, Macbook Pro Retina 15, Sony Xperia Z3 Compact

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lord.Bachus
quote:
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:55:
Tegen de tijd dat dat ding uit is spreken ze alweer over 4ghz, bovendien is Sprint US only dus hebben wij er niet zoveel aan.
OVer het algemeen krijgen ze bij Sprint slappe aftreksels van onze europeesche phones...

met uitzondering van de Evo. 4G

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 20:33
Krijg je er ook een mobiele stroomgenerator bij? anders mag je 3x per dag een stopcontact gaan zoeken.

• Smokey!
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 15:39
quote:
DBreda schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:50:
Zo blijf je altijd bezig... Ik ben nu aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon. Komt er op de korte termijn nog iets nieuws uit van HTC of blijft de Desire nog eventjes het paradepaardje?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar :)

• Lord.Bachus
quote:
Smokey! schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:44:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar :)
HTC heeft verschillende projecten in ontwikkeling...

Nog niks bekend over release datums, wel liggen HTC phones altijd kort naar de aankondiging al in de winkel, dus het kan zo maar zijn dat ze over 3 weken een nieuwe telefoon hebben.

• Smokey!
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 15:39
quote:
Lord.Bachus schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:01:
[...]

HTC heeft verschillende projecten in ontwikkeling...

Nog niks bekend over release datums, wel liggen HTC phones altijd kort naar de aankondiging al in de winkel, dus het kan zo maar zijn dat ze over 3 weken een nieuwe telefoon hebben.
Kun je voorbeelden geven van die projecten? Na wat googlen kan ik niets vinden namelijk...

• cxavier
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:43
quote:
libero schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:43:
[...]

het zou wel kunnen hoor, 8/10 megapixel is er al op telefoons, 1080p video is al aangekondigd door verschillende leveranciers. 2 ghz. heb ik nog nergens gezien, maar zou zomaar kunnen, maar ik verwacht eerder dat het 1ghz. dual core is, de samsung 1 ghz. dual ore is ng vrij recent...
maar wie weet, over 3 jaar kun je 3d eetbare pizza's uit je mobiel laten komen.

god waar is de tijd van 1999 toen kon je alleen nog op tankstations bellen met green frog oid.
Het zou kunnen, maar met die combinatie denk ik dat het nu nog onmogelijk zal zijn om zo'n toestel rendabel op de markt te brengen.. Om het dan nog maar niet over de batterij te hebben..

Knight who says 你

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lord.Bachus
quote:
tigid schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:03:
[...]

Het zou kunnen, maar met die combinatie denk ik dat het nu nog onmogelijk zal zijn om zo'n toestel rendabel op de markt te brengen.. Om het dan nog maar niet over de batterij te hebben..
Ik denk dat het hoogste tijd wordt voor een smartphone waar nou eens niet of links dan wel rechtsom bezuinigd is. Alle Smartphones hebbne wel hun zwakke punten waar dat eigenlijk niet nodig is...

Hoeveel heeft men nu op de Galaxy productie bezuinigd door het toestel uit te voeren met langzaam geheugen, geen topcam en zonder led, geen front cam.
Als je alle tekortkomingen bij elkaar optelt kom je misschien op een 30 tot 50 euro uit. Ik denk dat de meeste mensen dat er wel extra voor hadden willen betalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Lord.Bachus schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:29:
[...]

Ik denk dat het hoogste tijd wordt voor een smartphone waar nou eens niet of links dan wel rechtsom bezuinigd is. Alle Smartphones hebbne wel hun zwakke punten waar dat eigenlijk niet nodig is...

Hoeveel heeft men nu op de Galaxy productie bezuinigd door het toestel uit te voeren met langzaam geheugen, geen topcam
Mwah heb weinig telefoons echt betere foto's zien nemen, meer megapixels staat niet gelijk aan beter
quote:
en zonder led
Okee kan ik inkomen maar face it, wat heb je er aan?
quote:
, geen front cam.
Wat zit er rechts boven het scherm dan?
quote:
Als je alle tekortkomingen bij elkaar optelt kom je misschien op een 30 tot 50 euro uit. Ik denk dat de meeste mensen dat er wel extra voor hadden willen betalen.

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM!

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True