Uploads van Transmit zijn incompleet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben onlangs overgestapt naar de betaalde versie van FTP Client Transmit versie 4.0.5 echter loop ik sinds deze forse update er tegen aan dat bestanden soms niet in zijn geheel uploaden, 1 enkele bestand geeft geen problemen, maar als ik bijvoorbeeld wordpress wil installeren, dan worden geheel willekeurige bestanden niet compleet geupload, met als gevolg dat ik soms direct al een wit scherm krijg bij stap 1 van de installatie en de andere keer in het beheer panel ergens tegen een wit scherm aanloop en dus gewoon niet verder kan.
Dacht in 1e instantie dat het aan corrupte files lag van wordpress, maar dit heb ik uitgesloten, helemaal toen bleek dat filezilla en cyberduck geen problemen gaven en wel alles netjes uploaden, en ik wordpress gewoon kon installeren en ik verderop ook geen witte schermen tegenkwam. Error logs spraken na Transmit upload steeds van unexpected ends.
Nu ben ik ooit op Transmit overgestapt omdat ik deze prettiger vindt werken dan de andere twee, dus mijn vraag, heeft iemand dit al eens ervaren en/of suggestie voor een oplossing.
Ik werk met een iMac met daar Leopard op, internetten doe ik via Ziggo zakelijk... mocht daar nog wat uit af te leiden zijn :)