Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• etiennekuh
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-09-2010
Ik heb sinds maandag een Galaxy S met een T-Mobile zakelijkabo.

Nu krijg ik geen verbinding met Wifi, hij vraagt naar een wachtwoord. Bij laptops vraagt hij naar een netwerk sleutel. Als ik deze sleutel bij de GS invul zegt hij dat het wachtwoord niet korret is. Verder weet ik niet wat het wachtwoord zou kunnen zijn sinds deze router altijd zo heeft gewerkt.

Verder heb ik ook geen internet via T-mobile zelf, nu heb ik gelezen dat je bij APN (namen en toegangs punten) iets moet invullen, nu weet ik niet wat. (je kunt via T-mobile site instellingen opvragen maar dat is voor particuliere klanten)

Iemand enig idee?

Etienne

• RadioAir
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:23
Je instellingen staan goed adhv andere topic, dus bel T-Mobile eens. Wellicht staat internet gewoon uit op het zakelijke abbo.

Probleem met wifi moet je naar je systeembeheerder.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True