Show je "tuning" ride - Deel 1 |
![]() |
Ondertussen zitten er gigantisch veel auto liefhebbers op GoT en daar van ben ik zelf ook een grote auto fan, met name ben ik weer gek met BMW, maar zo hebben andere het met bijv. Honda, Mazda, Opel, Mercedes etc etc tot aan de meeste vreemde merken. We hebben uiteraard in de Huiskamer het Show je auto topic, maar daar is men het niet zo van het 'Tunen", dit topic heeft dan weer niets te maken met het foute tuning topic maar in dit topic komen de Die-Hards bij elkaar om hun modificaties aan hun auto te showen en te bespreken. Kortom, wat is jouw wagen en wat zijn de mods aan je wagen ? |
About: |
TS Trapt af met zijn wagen : Merk : BMW Type : E39 Uitvoering : 528i Geboortedatum : Ergens in Maart 1996 Kleur : Articsilber Metallic Vermogen : 194pk volgens fabrieksopgave, maar in werkelijkheid ca. 202pk. Veranderingen : - Interieurlijsten in carbon - M-Tech onderstel - Facelift Angeleyes koplampen - Facelift celis achterlichten - Airodynamics voorbumper spoiler - Zwarte nieren - Subtiel spoiler lipje op de kofferbak - 17inch M velgen - Uitgebreide boordcomputer geplaatst. - Xenon verlichting geplaatst. - Verder veel technisch vernieuwd, verbeterd. Bezig met : - MP3 apparaat ipv de cd wisselaar zodat ik een usb stickje kan plaatsen met Mp3tjes Toekomst plannen : - RVS Spaghettie spruitstuk - Misschien iets met K&N airinduction - Als ik ooit een perfecte uitlaat tegen kom die onder de standaard achterbumper past dan ook maar die ben ik tot nu toe nooit tegen gekomen omdat ik geen jap geval wil. - M50 inlaat ( Inlaat van het vorige model motorblok, vermogens winst icm spaghetti is dan +- 30pk Foto van hoe hij er nu bij staat. ![]() |
Vorige delen: |
Hebben we nog niet. |
[ Voor 9% gewijzigd door -Thunder- op 01-07-2010 21:39 ]
Blij Met Wilco